Söndagsblues


Bea sparkar boll.

Söndagen har varit seg. Kanske beror en del på de flaskor champagne som gick åt i går eller bara på att det har varit sämre väder idag och att måndagen närmar sig. Man skulle kunna säga att jag drabbats av en släng söndagsblues. Min planerade stund i solstolen blev en kvart bara då det blåste så att jag började frysa.

Beatrice säsongspremiärmatch (långt ord) slutade med förlust så det gick inte heller som planerat. Trodde på sura miner här hemma ikväll men dem tar förlusten bra tycker jag, maken och dottern. Positivt är dock att middagen var himmelskt god då vi grillade i dag igen  =0) och att i morgon är en annan dag!!

Nu ska jag sätta mig och rätta Nationella prov i matematik och titta på söta filmen "Two weeks notice". I morgon väntar en lååånnnng dag med möte på kvällen.


Må så gott ute i stugorna.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

TACK för din snälla kommentar om lägenheten!



Vad gott med grillat! Vi skulle också grillat idag, men då började det typiskt nog regna :(

Funderar också på om jag ska se den filmen, skön avslutning på helgen.



Lycka till med rättandet! Kraaam

2009-04-26 @ 20:29:19
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas att din "söndagsblues" har gått över nu och att du har en mysig kväll med film och nationella prov ;-)



Kram!

2009-04-26 @ 20:47:10
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Det fick bli Two weeks notice som söndagsfilm här också. Söt & underhållande komedi, sen har jag sett den förut, så ingen katastrof om jag skulle somna ;)

2009-04-26 @ 21:21:01
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad sugen på att spela fotboll jag blir när jag ser bilden på din dotter. Saknar tiden då jag själv spelade och att efter en vinter på isiga och frusna grusplaner få börja spela och träna på gräs, jag minns det som igår, det var lycka!!



Hoppa på bättre lycka för hennes lag i nästa match och hoppas du får en bra söndagkväll!!



Kram kram

2009-04-26 @ 22:09:05
Postat av: jessi

jag förstår din söndagsblues.. jag har också haft lite blues... men nu på bra humör igen! Städat lite, firat pappa och kollat på ett hus!



näe jag tänkte inte så, men blev så komiskt när såg ditt inlägg om vykortet.. du kommer förstå förhoppningsvis imorgon!



sov gott!

2009-04-26 @ 22:50:51
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0