Torsdag = Möjligheternas Hus


                                     
Fjäril i ljuvaste rosa som fick följa med hem från Plantagen. Bor nu i en kruka
ute och vajar fint i den ljumma (?) vinden. Kitchig så den nästan blev snygg.

Torsdagmorgon och jag borde inte vara uppe ännu utan ligga kvar i sängen och vakna utan klocka. Det är ju min lediga dag eller pluggdag!! Men inte idag för jag är på väg till jobbet strax. I dag är det Nationellt prov i matematik för år 9 och då måste ju mattefröken vara på plats eller hur. Hoppas de går bra nu för mina rara elever - fröken är också nervös...

Slutar dock redan vid 11-12.00 och då tror jag att jag vill åka till Möjligheternas Hus igen. De fyller ju på nya saker till torsdagarna och kanske finns det där fyndet där =0). Köpte en sån fin spetsduk för 10:- där förra veckan så man kan hitta fynd man gillar.

Nej nu är det dags att ge sig av. Härligt att vädret blir bättre och bättre mot helgen!

Kramisar till alla er goa och glada människor.

Kommentarer
Postat av: Sue

Såååå söt! Skulle jag vilja ha!

Skönt för dig att sluta tidigare idag....gutte!



Kram på dig!

2009-04-23 @ 07:31:32
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

godmorgon!



försökte se Bea igår men blev lite osäker på vem hon var.. hihiii.Men jag tittade hela programmet! Gillar Birro,han verkar vara en skön person!



ha det så gott idag, härligt att vara ledig efter lunch, hoppas du fyndar- visa fynden sen!





kramar

2009-04-23 @ 07:31:53
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Morfar.

Hesan. Försökte att ta ett kort av Beatrise från teven men programledaren stod alltid i vägen.

Ha en bra fortsättning av dagen. Jag.

2009-04-23 @ 08:38:41
Postat av: Josefin

Vilken söt fjäril att dekorera med. Såg att din dotter var på tv, tyvärr missa jag det. :(



Vilket fynd du gjort. Kul när man fyndar.



Hoppas du får en bra torsdag.

Kramar

2009-04-23 @ 09:12:52
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Emelie



Skönt med en kortdag!



Sv.Ja, studielånet är ju inte så mycket att hänga i granen direkt ,-)



Du har helt rätt om träningen! Förhoppningsvis är jag på banan nästa vecka igen!



Visst var det... Hundskrälle! ;-)

2009-04-23 @ 14:39:32
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Emelie

ps. Jag jobbar i restaurangen på en konferensanläggning, numera bara extra eftersom jag pluggar!



Kram

2009-04-23 @ 14:39:57
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0