Brysselshopping

Tees till Oscar och en killscarfs till hösten.


Tee till Beatrice, sockor (hon älskar att få såna!) och en
makeupborste från ID. Minerals. Hon fick lite mindre då
hon just shoppat loss i London själv!



Så söta! Mapp, plastfickor, register och anteckningsbok
kommer göra min jobbstart roligare hoppas jag!



Pyssel till mig! Nageldekorationer och applikationer till
kort, tavlor eller vad man kommer på.

Mysiga babyblå stickade sockar att ha till mysdressen

i höstmörkret när man är lite frusen. Ja som ni ser så

faller jag för allt som är sött...


Har länge sökt en svart väska som är lagom stor och med
bra fack och här är den!


Av farten så blev det en brun mjuk väska också.
Den här har axelrem man kan knäppa loss om man vill.


Kappa i beige som kommer att bli bra till hösten. Klassisk 
look med ett bälte man kan ta av. Då syns de små små vecken
i midjan som ger en fin klockad form. (Fattar ni nått?)


Vet inte om alla är intresserade av vad jag shoppat och stått ut med att läsa ända hit ner? Jag tycker i allafall att det är kul med större bilder så man kan se ordentligt på sakerna, så därför blev det så ;-)

Min resväska var full nu när jag åkte hem. Man har ju lite begränsning vad gäller bagaget när man flyger annars hade jag nog kunnat shoppat mer. Inte för att jag behöver men det är kul när utbudet är ett annat än det man är van. Köpte mest användbara saker jag och barnen behöver. Maken fick en flaska champagne!

Nu ska jag ladda för att åka till jobbet i morgon. Har sovmorgon till 10.00 men jobbar till 20.00 då det är festligheter på gång så här direkt. Kockduell har jag hört talas om och det är kul att göra något tillsammans med arbetskamraterna direkt.

Önskar er en skön onsdagskväll.

Stor kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Välkommen hem Brysseltjejen

Såå mycket fint du shoppat igen, jag förstår dig för det är ju så roligt :o)

Väskorna var riktigt snygga, väskoman som jag är ;o)

Hoppas kvällen med familjen blir bra för du har väl saknat dem kan jag tro ;o)

2009-08-12 @ 19:37:11
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Välkommen hem!



Alltid lika kul att se alla shoppingfynd. Finfina saker som kommer väl till pass i höst. Är också sugen på att shoppa lite fina mappar och block, får kanske bli till helgen.



Skönt med sovis imorgon innnan ni drar igång. Kul med kockduell första dagen! Vi startade upp i måndags och eleverna kommer på måndag kl: 09.00. Hjäälp! Brukar lösa sig men det känns ändå lite hektiskt eftersom vi gjort om en hel del och i stort sett har helt nya elever i år.



Ha en fortsatt mysig kväll! Kraaam K

2009-08-12 @ 21:28:59
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Så mycket fint du fick med dig hem ! Sockarna var ju bara för söta! Mysig kväll

2009-08-12 @ 21:49:02
URL: http://minharmoni.blogspot.com/
Postat av: Bella

Välkommen hem!!



Så mycket fint du shoppat och vad roligt för dina nära och kära att få så fina presenter när du kom hem.



Jag har kommit hem nu efter besök på Ullared och hos svärmor så nu har jag haft möjlighet att läsa dina inlägg och se på att vackra bilder du tagit, jättekul att du visar dem alla!! Det ser ut som om du haft en kanonresa och vilken perfekt avslutning på semestern.



Hoppas du får en bra start på jobbhösten imorgon!



Stor kram till dig



2009-08-12 @ 22:35:15
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: jessi

Ha en rolig första dag på jobbet!



Så härlig shopping du gjort, Oscar måste blivit såå glad för alla T-shirtar! Bea med!(jag vet att borsten kostar en slant, har ju en själv!) Gullig mamma du är!!!



Din kappa är så snygg, perfekt nu till hösten och dina väskor jättefina. (ha haa det bor en väskoman i dig med!) Jobbgrejerna skulle jag vilja ha!!! hihii... Mycket roligare på jobbet med fina mappar och anteckningsböcker!



Du kan kolla in halsbandet om du ändå är i krokarna, finns det inte många kvar så köp en till mig. (jag tror finns för den var lite annorlunda men jag kan ha fel) När vi ska till sthlm så sa maken att jag kunde fika med dig om jag ville, han kan fixa med annat under tiden! Så om du är ledig då så fikar jag gärna!



Nu ska jag till jobbet, solen lyser så det känns härligt!



KRAM

2009-08-13 @ 06:45:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är såå kul att se vad du shoppat.. T.shirten till din dotter var verkligen hur snygg som helst - älskar rosa tröjor.. =)

Ha nu en bra start på jobbet och hoppas kvällens festilgheter blir trevliga!! Kram kram

2009-08-13 @ 09:32:35
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Välkommen hem tjejen!



Det där var ju inte så lite shopping ;) Finfina saker och hoppas man & barn blev nöjda över sina presenter.



Snygga mappar & block du skaffat på dig - viktiga accessoarer är ett måste för att piffa upp vardagen lite. Själv måste jag också bege mig ut på en sådan shoppingrunda... Lär väl avverka en del block i höst när det ska skrivas uppsats.



Hoppas första arbetsdagen går fint nu! Kramar

2009-08-13 @ 09:32:52
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Välkommen hem!



Det var många fina sakare du inhandlat, det är ju så skoj att shoppa loss.



Hoppas du får en bra jobbstart idag. Kockduell låter riktigt skoj!



Massor med kramar

Anna

2009-08-13 @ 10:22:51
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad shoppingsugen jag blir när du visar alla fina saker du köpt!



ha en fin dag!

2009-08-13 @ 10:36:55
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Jäklar vad du shoppade, fick allt det verkligen plats i resväskan eller fick du shoppa en sådan också ;-) Jättefina saker (som vanligt när du är i shoppingtagen)!



Ha en mysig kväll, kramkram!!

2009-08-13 @ 19:59:46
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0