Godkväll Bryssel!

                 

Hej nu är vi framme i Bryssel efter att ha kört 160 mil på två dagar! Vi är glada och hela (bilen med) och slappnar av med en flaska champagne. Tänkte visa er bilder från vår resa men som ni förstår är många tagna genom bilfönstretoch kanske mest roliga för mig...men vill ha bloggen som en dagbok så ni får hålla till godo!


                      Gyllene Uttern vid Vättern. Åt lunch på väg söderut.
                    
 
             Fin miljö att äta i och underbar utsikt över Visingsö i Vättern.

              
                               På väg över Öresundsbron till Danmark.
              
 

                                          Solnedgång över Danmark

                   
                   

                            På väg till Tyskland med färjan till Puttgarden
 
 
Ja som ni redan vet så övernattade vi på hotel Gremersdorf som var helt OK.

Nu har ni sett hur jag tillbringade min lördag! Jag körde ända ner till Öresundsbron från Stockholm där Lena tog över. Gick förvånandsvärt bra att köra med lite trafik och ett strålande väder utanför. Nu ska jag dricka upp champagnen och bädda min säng här i Bryssel. I morgon väntar buss 71 på att ta mig ner till rue Neuve och shoppingen!

Återkommer med del 2  av min roadtrip i morgon. Den går mellan Danmark, Tyskland, Holland och sist Belgien!

God natt och var rädda om er! Jag är så glad att vara framme! Ska försöka hinna titta in till er i morgon så det blir nog lite tunt med kommentarer från mig just nu....men tar igen det sen!

Kramar


Kommentarer
Postat av: jessi

Såå kul med mycket bilder, känns som man får vara med!!! Jag älskar känslan att åka över öresundsbron, frihetskänsla, äventyr o lycka!



Ha det så underbart imorgon på stan!



KRAM

2009-08-09 @ 23:34:55
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Det ser Härligt ut

hoppas att ni får en Underbar resa

2009-08-10 @ 08:49:12
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: erry

Härliga brobilder! Har faktiskt aldrig åkt över Öresundsbron med bil.. från tåget ser man knappt något.



Ha en fortsatt underbar tripp!

2009-08-10 @ 21:06:52
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0