Hemma igen!

Brussles International Airport  7.30 i morse. Fick skjuts
dit av Lena och det var skönt. Blå himmel och ännu en
solig dag väntar Brysselborna.


Flygplatsen är stor i flera våningar med en ordentlig
säkerhetskontroll. Man får åka rullband långa sträckor
och flera rulltrappor innan man är framme vid gaten.

Gårdagens hemmakväll bjöd på sallad med grillad
halloumiost, god rosé i glasen och jordgubbar som dessert.

TACK Lena för resan ner och för att jag fått husera hos dig igen!

Så nu är jag på hemmaplan igen och har kramat om mina kära! Hade sån tur att maken stod och väntade på mig när jag landade så det blev bil hem också, och det var jag tacksam över må ni tro!

Nu har jag packat upp och delat ut lite presenter, gått nått varv här hemma och kollat in blommor och sånt. Sitter nu och bloggar till sonens musikdunk från övervåningen så jag känner mig verkligen hemma igen  ;-)

Ska visa er min shopping senare idag då jag hunnit fota allt. Ha det så bra till dess.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Therese

Välkommen hem!!!

Vilken fantastisk man du har som hämtar sin efterlängtade fru efter lite semester...

Ha nu en skön dag med familjen!!

Kramar

2009-08-12 @ 14:50:03
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Jennie

maten ser god ut ^^

2009-08-12 @ 15:57:16
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: jessi

Välkommen tillbaka! Det har varit så skoj att få följa med på din resa. du har varit perfekt som reseguide!Det ska bli skoj o se shoppingen sen!



jag råkade gå förbi en affär idag med 70% rea...och till min förvåning hittade jag svarta stretch jeans Newhouse o svart kofta från Esprit,perfekt till hösten. Sen en underbar sjalhalsduk och örhängen!!! Mycket nöjd nu, känns som om jag har sparat pengar.. hihii... Sen väntar ett paket från Donna Beuty som jag ska hämta ikväll... Jag tror jag har fått shoppingfnatt! Till råga på allt så går jag och tänker på mitt halsband från Topshop. Vi ska till Sthlm troligtvis om par veckor, tänkte ta gröna lund en kväll, bler så sugen på lite tivoli känsla.. parisehjul, bergodalbana, sockervadd, lotterier...Då ska jag till topshop innan! hihii...



KRAMISAR!!!

2009-08-12 @ 18:10:07
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Så roligt att fått följa med på din resa i Europa:-)



kramar Anna

2009-08-13 @ 10:24:12
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0