Kärlek till en bil



                                 



Här är vår pärla! Är så glad att vi äntligen har bytt bil och fått en större och bättre bil. Gillade aldrig vår tidigare bil fullt ut , trots att den var fabriksny, och ångrade på en gång att vi inte valde kombi då. Har varit trångt ett par år nu med auktionsfynd och hockeykillar som ska fraktas hit och dit.

Tycker att fälgarna är läckra och nu har vi köpt låsbultar och städat garaget så förhoppningsvis får vi behålla dem. Var inte så noga med att köra in bilen i garaget tidigare men nu ska vi skärpa oss!

I kväll har jag knåpat ihop ett bildkollage till terminens första bildlektion i morgon. Vi har Temaveckor på skolan och terminens tema är -Mat. Gjorde ett kollage av fruktbilder som tillsammans bildade ett äpple som sen monterades på ett annat ark papper och skrev texten -Äpple. Få se i morgon hur uppgiften mottas....tonårigar är ibland svårflörtade ;-)

Hoppas ni mår bra och får en underbar fredag!!

Kramisar till Er!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad roligt att läsa att du är så nöjd med er nya fina bil!!! Riktigt snygg och måste vara så mycket mer praktiskt med en kombi för all hockeyutrustning och att inte minst dina loppisfynd :)



Härligt med lediga torsdagar, och visst är det perfekt att kunna njuta av sista sommardagarna!!



Hoppas din kväll är bra, själv försöker jag föra över bilder igen till min blogg och det går inte... Vet inte vad som händer, det var ju aldrig några problem innan... gillar inte detta.. men men det löser sig säkert!



Kramar Bella

2009-08-27 @ 21:32:46
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Skitsnygg!!!

Hoppas även du får en trevlig fredag



Kram och sov så sött

2009-08-27 @ 21:39:19
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där bilen kommer du köra bra i men kom ihåg hastigheten;)



Om jag nu inte kan gå kvar hos terapeuten så blir jag erbjuden någon annan. Men jag är ej intresserad av det då jag fått byta såååå många gånger och jag är väldigt negativ inställd till hela stället och de som jobbar där. Var bara ren lyckträff att jag fick han som jag nu går hos. Kan ju säga att det finns en anledning till att han slutar....(Han är för "normal" om man jämför med andra som jobbar där...haha) Jag vill inte sitta och älta problem och gå hos ngn tant som bara tycker synd...Jag vill att näven ska slås i bordet och att jag får höra sanningen...

Oj blev långt det här men svårt att förklara då det egentligen är världens längsta story..



Kraam och godnatt

2009-08-27 @ 22:15:10
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilken snygging till bil!



Ja, så tänkte jag också angående klänningen. Den gammelrosa var snygg, men nu när jag inte ska ha den på dopet, så skulle den säkert bara hänga i garderoben. Då är det bättre att nån annan köper den ;)



Kraaam

2009-08-27 @ 22:33:30
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vilken fin bil ni har!

vi längtar också efter en ny, kanske blir en volvo då med :-)

hoppas du får en underbar dag!



kramar

2009-08-28 @ 09:02:07
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Carolines hemligheter

Jättefin och det är ju SÅ skönt med mycket utrymme. Vi gjorde precis som ni när vi köpte våran bil, fabriksny & ej kombi vilket vi börjar ångra mer och mer. Även om det går bra för det mesta förstås vore det så skönt med stora ytor att lasta barnvagn, golfklubbor m.m. på samt kanske framförallt säkerheten. Det är klart att man hellre sitter i en Volvo V50 än i en "småbil" OM det någon gång skulle hända något...



Ha en skön fredag, kramar från Sjöstaden!

2009-08-28 @ 09:20:20
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Vilken fin bil

Hoppas att du får en trevlig helg

och TACK för din snälla kommentar

2009-08-28 @ 09:25:26
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: jessi

Snyggt, vår är gråblå! Vi är mycket nöjda!



Hör av dig sen när du vet om imorgon, hoppas vi kan ses!



Kram

2009-08-28 @ 13:25:40
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Så skoj att ni är så nöjda med ert fina köp :-)



kramar

2009-08-28 @ 21:28:31
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0