Tyskland-Holland-Belgien

Jag älskar skyltar som ni vet!! Någonstans i Tyskland.


STAU -låååånnga bilköer på Autobahn. Satt över två
 timmar i köer..men vad gör det när man har bra sällskap
och är nykissad!


Gränsen till Holland.


Matstopp på MacDonalds i Holten, Holland.
Minns inte när Mac-mat varit godare!!


Någonstans i Holland.


Platt, grönt och en massa boskap överallt.........


....och en och annan väderkvarn.

 
Här är min utsikt från balkongen någonstans i Bryssel i morse!


God Morgon världen...känner mig som en resereporter  hi, hi!
Vaknade till en blå himmel och en sol som strålar på ett vaknande Bryssel. Lena har redan promenerat i väg till sitt arbete, första dagen efter semestern stackarn, och jag ska snart ta en dusch och bege mig ut i solskenet. Det är en ljuvlig känsla att veta att en fin huvudstad väntar på mig och jag kan ta dagen precis som den kommer! Ska verkligen försöka njuta de sista dagarna på min semester.

Har fotat lite i Lenas våning, ja det är nog mer våning än lägenhet känns det som, och ska visa er det senare. I kväll ska vi ut och äta på någon trevlig restaurang så det blir nog mer foton då också + att kameran får följa med ner på stan nu!

Ha det så bra mina vänner!

Kram Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vad skönt att ni kommit fram välbehållna! Resan ner ser ut att ha gått riktigt bra och vad roligt för oss läsare att du bjuder på så många pics.



Ha nu en fortsatt bra semester och se till att ladda upp batterierna ordentligt för höstterminen! Kraaaamar

2009-08-10 @ 11:30:50
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: jessi

Jag är såå glad över dina resebilder, älskar ju resa så njuter av att bra få följa med dig via bloggen!!! Ser framemot fler bilder!



Ha det så gott, njut av ledigheten o storstadspulsen! Nu vill jag till Bryssel jag med! Jag har ju en personlig guide så det blir perfekt någon gång iframtiden nu när ryanair flyger billigt! =)



kram

2009-08-10 @ 15:01:13
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så härligt ni har det, hade hellre varit där än på jobbet ;o)

Dagen gick bra, imorgon är jag ledig, mjukstart :o)



Kram

2009-08-10 @ 16:18:23
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Åh vad KUL att få följer er resa,

ni verkar ha det kanon.



Kramar Anna

2009-08-10 @ 18:53:07
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0