Saknar....

 
 

                                      ___________________________
                                             Foto & Kollage: Ann-Louise


Söndagkväll och jag laddar för att jobba i morgon igen. Kommer på mig själv att tänka på sommaren som varit och vad jag hunnit med under mitt sommarlov och det blir faktiskt en hel del!


Midsommarfirande med goa vänner.
Sköna dagar hos mor och far i Ångermanland.
Auktioner och loppisar har besökts.
Sovmorgnar.
Middagar med vänner.
Härlig sol & bad vecka i Grekland.
Besök hos Jessi i E-tuna.
Födelsedagskalas för mig och dottern.
Slöa dagar i solsängen.
Övningskörning med Oscar.
Härliga luncher i Rosendals trädgård.
Shopping i massor.
Roadtrip genom Europa till Belgien.
Roliga dagar hos Lena i Bryssel.
+
en massa annat också......


...så det kanske är okej att jobba ett tag nu ändå? Men visst är det skönt med sommar och semester!!

Massor med kramar till alla er som kämpar på!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Låter som en härlig sommar. Kan egentligen inte klaga jag heller, hade tre veckors semester och lyckades pricka in sommarens två finaste, varmaste veckor. Men jag hade tidig semester så det börjar kännas som om jag inte har varit ledig....

Ha en bra dag!

2009-08-24 @ 07:58:04
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com
Postat av: jessi

Härligt att reflektera över sin sommar, man inser att man gjort mycket roligt!



Ha en bra start på veckan! Om du inte kan fika på lördag så kan du skicka smycket till mig o jag sätter in pengar på ditt konto!



KRAM

2009-08-24 @ 08:41:57
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vad kul att göra en uppställning över vad sommaren innehållit, till detta inlägg kan du ju gå tillbaka när höstmörkret faller och minnas allt mysigt du gjorde under sommaren :-) Smart!



Kramkram och hoppas att din måndag är till belåtenhet :-)

2009-08-24 @ 14:36:22
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja ni verkar då haft en underbar sommar!

hoppas du får en bra start på nya arbetsåret idag =)



kram!

2009-08-24 @ 14:48:01
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0