Julklappar bara för mig



2009 års julklappar var av sånt slag att endast jag ska använda dem!
Såna jag behöver för att må bra i kropp och själ. Lägg lite pengar till
detta också som genast hamnade i mitt New York konto!


God förmiddag! Jag hade svårt att sova i natt och var vaken mellan 4.00-7.30 då jag tvingade mig att somna om. Det funkade tydligen för jag vaknade först 11.30 igen trots att hela familjen gjort sig redo för att åka till jobb och på shopping i stan. Helt galet egentligen att man kan bli klarvaken mitt i natten. Kanske har jag för lite att göra helt enkelt?

Tack alla för era långa och härliga kommentarer igår!! Var så roligt att läsa bloggen och sånt ger ny inspiration. Sen var det det där med den underbara kudden med svart grafiskt tryck som jag sett på BoConcept. Åkte dit och skulle köpa den men som den yra människa jag är ibland hade jag sett på helt fel prislapp. Kudden låg på en hylla med en prislapp under sig i ett snöre och jag antog att det hörde till "min" kudde. I går när jag drog lite i den så föll den fram och tillhörde en annan ful kudde. Min kudde var liiiite dyrare än vad jag tänkt och dessutom var den inte på rean alls så den blev kvar i affären. Men jag hoppas de rear den snart!!

Har ett enormt pysselbehov och jag känner att hela jag är kreativ. Tror jag ska åka och köpa en stor tavelduk och försöka måla mig en tavla att sätta ovanför matsalsbordet. Är så less på den jag har så det är dags, och jag har en idé =0). Skulle bara behöva några STORA bokstavsstämplar vi har i bildateljen på jobbet för att det skulle vara perfekt och inte känns det så kul att åka dit när man är ledig, men man vet aldrig.

Redan tisdag och de lediga dagarna springer förbi. Bäst ta vara på dem!Hoppas ni har en skön dag mina vänner!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Spännande med en tavla man gjort själv, ser fram emot att se resultatet :o)

Skönt att du kunde somna om och sova så länge, det behövde du säkert.

Nu ska jag städa av lite här hemma.



Må så gott vännen

Kraaaam

2009-12-29 @ 13:18:04
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

Härligt att du fick lite egna klappar, kan säkert lätt bli så att bara barnen får (vilket är ju viktigt). Eller som min mamma gjorde, gav pappa en julklapp som helt uppenbart var mer kul för henne! (inredning) Han bara skrattade och vi med! Men hon hade inte hittat det hon sökte så han skulle få mer i mellandagarna... hihii...



Jag ser framemot att få se tavlan och höra resten av familjens reaktioner... Ni kanske ha en avskedsceremoni så inte det blir så jobbigt.. hihiii...



Nu ska jag dricka te, är supertrött på att vara förkyld!!!!!!!



KRAM

2009-12-29 @ 14:38:27
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Å vilka fina saker! Julklappar ska verkligen vara någonting som man gärna vill ha och helst inte någonting som man önskar sig av rent praktiska skäl och där prickade dina nära och kära in alla rätt! =)



Ha en fortsatt bra tisdag! Kraam

2009-12-29 @ 18:39:26
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Finfina klappar du fått! =)



Spännande med tavlan... Hoppas vi får se resultatet sen ;) Lycka till med målandet! KRAAM

2009-12-29 @ 21:33:51
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Bella

Hej vännen!



Vilka fina julklappar du fått :)



Har läst ikapp inläggen jag missat hos dig nu, har tappat nästan all energi efter julhelgen så orken har inte räckt till, livet är inte alltid vad det ser ut att vara på ytan och det finns saker jag inte kan skriva om på bloggen, saker som jag önskar inte fanns, men som tar så mycket energi ifrån mig, tyvärr...



Hoppas du har sköna lediga dagar



Kraaam Bella

2009-12-29 @ 21:34:35
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: Josefine, Blåeld

Jag har en del taveldukar som bara ligger, har idéer vad jag ska måla men blir aldrig färdig att ta tag i det! Fast pysselsuget finns!



Kram!

2009-12-29 @ 21:45:20
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

SV: Haha - Jag var tvungen att skratta högt när jag läste din kommentar. Jag har inte själv lagt märke till "illern" på Jens axel, men det ser ju såååå kul ut, som den springer iväg när jag ska fota - hahahahaha! Tror dock det är en kvinna som sitter bakom, så ingen iller hade vi med oss vad jag vet ;-)



Fina klappar du fått, perfekt med saker man önskar och som man har användning för!



Hoppas du får en mysig morgondag, blir hemmamys för min del också, orkar inte med fler butikrace detta år känner jag :-)



Stor kraaaam



Ps, länkade till dig precis i inlägget och la till texten om den mystiska illern då det var såå kul, fniss! Ds

2009-12-29 @ 22:06:47
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: cecce

Tack för peppningen kära du!

Lär nog behöva mycket av den varan men ibland är det nyttigt att läsa, gå tillbaka och se lite "utanför" hur man håller på!! Ser inte så bra ut...



Vad spännande att du målar! Vad kul!

Ska bli roligt att se resultatet om du vill visa det!



Hoppas verkligen att du slipper kräksjukan!



Julklapparna var jättefina och de är du värd!!



Kram

2009-12-29 @ 22:32:31
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej vännen.. Hur har du det i vårt kalla sverige? Nu har jag äntligen fått en dator igen, men tyvärr tryter inspirationen till bloggen, tänkte börja om igår men blev inte så.. Har dessutom ingen kamera, hur kul blir det då? haha

Längtar tills vi ska ses igen och ser såå framemot det.. Kanske nästa vecka? Kramar och njut av livet..

Ps.. Hur går det med tavlan?..

2009-12-30 @ 09:31:50
URL: http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0