Lyckoljusmys


   Gamla Staden i Eskilstuna för att träffa Jessi var målet med resan!

 
             

Hon har så fint och mysigt Jessi och jag hotade med att flytta in!
Tänk vad härligt med ett redan julpyntat hem, man får vackra jul-
klappar med ännu vackrare innehåll och julgodiset smakar underbart!
Inte konstigt man ville stanna i Lyckoljusruset!



Men till sist så klädde jag på mig ytterkläderna och vi gick till tåget
genom de mysiga gränderna. Det är något med gamla kvarter som
får mig att må bra!



Ja som ni förstår så är jag nu hemma igen i ett fint, men inte lika julpiffat och kreativt hem som det jag just besökt! Hon har verkligen sinne för det mysiga Jessi och man upptäcker nya saker hela tiden hemma hos henne. Jag fick stanna till på söndag för hennes make, vilket var mycket ädelt tycker jag, men så kom jag på att jag måste ju jobba i morgon. Men tack snälla D för din gästvänlighet =0)

Jag har haft ännu en supertrevlig stund tillsammans Jessi och det är så kul att prata tjejsnack och mysa. Vi åt mat på Sylvias, ett mysigt ställe med karaktär och jag skulle nog vara där ofta om jag bodde närmre. Sen gick vi hem till Jessi och jag fick så fina julklappar av henne, en genomtänkt helhetsupplevelse, både till inslagning och innehåll! Tack snälla du för att du tänkte på mig i London! Känner mig hedrad och superglad.

Så nu ser jag fram emot söndag då Jessi men make kommer hem till oss för middag och Luciamys! Ska bli så trevligt och skoj att få bjuda tillbaka och låta makarna träffas också.

Nej nu ska jag bläddra i något av alla magasin maken hade med hem idag. Han har varit på Elle´s redaktion på ett möte idag och fick med sig en massa tidningar hem! Me like!!

Sov gott mina bloggvänner. Tittar in till er i morgon!

Kramar


Kommentarer
Postat av: jessi

Vad gullig du är!!! Du ger mig också glädje och lycka varje gång vi ses.



Ha haa jag bara skrattar när jag ser mitt hår på bilderna, hur kunde jag glömma fixa till mig efter regnet... Men det bjuder jag på! (är bara ännu mer intygat om att det är hög tid att gå till frissan nu)



Tur tur att vi ses snart igen 2 ggr! Vi kommer ju ha träffat varandra 3 ggr på loppet av 8 dagar, lovely!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



KRAM

2009-12-11 @ 00:21:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag bli såå glad i hela kroppen av att läsa dett ainlägg, det är fullt med glädje och varma ord.. Nästan ser framför mig hur du ler när du skriver.. Mmm låter som ni hade en helmysig dag tillsammans!!



Jag är hemma idag, ska till Akademiska med W och tog några komptimmar på morgonen så vart hela dagen ledig, såå skönt... Ikväll vankas det julfest med jobbet, riktigt skoj men man får se till att ta varannan vin varannan vatten.. haha

Ha en bra dag vännen så hoppas jag vi ses snart!!

Stor kram

2009-12-11 @ 08:06:27
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: cecce

Har precis kikat in hos Jessi!

Så mysigt ni ser ut att ha haft det!

Kul att träffas så där och fika, prata och bara ha det bra.

Förstår att du ville stanna:-)



Ha en fin fredag!

Kram

2009-12-11 @ 09:05:48
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Så mysigt det såg ut

2009-12-11 @ 09:51:19
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilken härlig träff ni måste har haft.



Det kan inte bli annat än lyckoljus när två så fina människor ses :-)



varma kramar

2009-12-11 @ 17:42:01
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0