Kökshjälp!!


Nytt kök - men vad och hur?

Jag behöver er hjälp. Vi ska göra om/renovera vårt kök inom den närmsta framtiden och jag behöver tips på var man kan hitta inspiration. Finns det speciella hemsidor, magasin eller tidningar som bara har en massa köksmodeller att titta på?

Färgen är inte så mycket att orda om - det blir vitt. Men sen...matt, halvblankt, högblankt... Oscar, min son, ville försäkra sig om att det blir ett "modernt" kök och inte "gammeldags"! Han är ju van det nuvarande köket där det är lantlig inredning. Men nu ska han få som han vill...tror jag.?

Ska åka till IKEA och botanisera också, samt besöka de utställningar som finns i närheten. Vilket märke på vitvaror föredrar ni? Många funderingar och som ni märker behöver jag hjälp! Kul ska det bli i allafall =0).

Kram  Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: jessi

lycka till med köket! Jag har sett i välsorterade affärer eller tidningsbutiker att det finns tidningar som bara fokuserar på kök, det kan ju ge mycket idéer o tips.



ha det gott!



kram

2009-02-20 @ 08:16:41
URL: http://) www.lyckoljus.blogg
Postat av: eva

he! vi har köpt vårt kök på ikea det heter lidingö och är jättefint..ganska enkel modell som man inte tröttnar på..dessutom har dom ju bra priser!! det är kul med att renovera..men mest efteråt när allt är klart-kram kram

2009-02-20 @ 12:05:50
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Anna

Kolla in på Marbodal och Myresjö köks hemsidor. Du kan skicka efter kataloger :-)

2009-02-20 @ 17:19:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0