Middagen avslutad



Tisdagskvällens lugn sprider sig i min kropp. Nu är det viktigaste avklarat -middagen enligt mina barn-och jag kan med gott samvete tillbringa kvällen i soffan. Disken är borta och matsalsbordet strålar med sin Cultljustake "Change" som för tillfället har fått silvriga manchetter.
Ser fram emot program som Bygglov och Victoria Silvstedt-my perfect life.
Vilket galet liv hon lever!! Hoppas hon också får softa i soffan ibland, blir trött bara av att se programmet ;-).

Ett tips annars är filmen Hide and seek som visas på 3:an klockan 21.00. Jag tycker den är bra men otäck på ett skumt sätt. Säger inget mer men titta på den om du inte har något annat för dig!

Vad gör du i kväll?

Kramar

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi en sån där tavla har jag med, fast i liite annat format.



kram!

2009-02-04 @ 14:45:07
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej...jag tänker åxå bara slappa med tv...kramkram

2009-02-04 @ 22:04:19
URL: http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0