Mitt shabby chica skåp





I mitt kök hänger detta skåp över matbordet. Det är ihopsnickrat av min far och mig själv efter en av mina ideér. TACK pappa för hjälpen!
Just nu är det vitlaserat och har varit så sen det gjordes men nu har jag funderat över att måla det helt vitt. Vad tycker ni?

I dörrarna är det hönsnät och en härlig spets. Skåpet är fyllt av gamla fina saker som jag samlat på mig och ibland står dörrarna på vid gavel så man kan se det vackra! Allt efter humör.

Högst upp står gamla dricksbuteljer och flaskor. Några har etiketten kvar vilken inte är vanligt även om just dessa är lite illa tilltygade. Kul är att några kommer från min barndoms hemstad Örnsköldsvik. Åker upp dit varje sommar och då åker vi runt på så många bondauktioner som möjligt. Mitt sommarnöje i Norrland!

Nej nu ska jag skjutsa sonen på hockeyträningen, skönt när han får eget körkort...eller inte...då kommer jag att vara orolig hela tiden istället!?

Trevlig måndagskväll och kram på Er!

Kommentarer
Postat av: jessi

Vad fint! Kul när det är egendesign.



kram

2009-02-16 @ 19:48:13
URL: http://) www.lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jessi:

Ja det är kul att få sina ideér omgjorda till verklighet! Synd bara att pappa bor så långt bort

=0(. Kram

2009-02-16 @ 20:30:47
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0