10 tusen skäl........

...att älska fotboll!! Och att älska Mr R som är så duktig och prickar in rätt resultat när det blir hyfsad utdelning!



Bomben 1Fotboll
MatchResultatOdds
Sverige - Kina2-0
Djurgården - Elfsborg1-2
Gefle - Helsingborg0-2
IFK Göteborg - Trelleborg3-1
 10 015.29

En annan sak jag gillar med resultaten ovan förutom de 10 000 kronorna som ramlar in ( på satsade 24:-!!) är att Elfsborg slog Djurgården. Varför? Jo Sveriges sötaste och mest missförstådda fotbollsspelare spelar där och i landslaget och heter Anders Svensson.
 Min dotters favorit alla tider och hon har fått oss att åka genom Borås med bilrutorna nedvevade bara för att hon ville andas samma luft som Anders gjort...!!! =0) Så beter sig ett riktigt fans!

Tror att R går till jobbet med lite lättare steg i morgon, efter fyra veckors semester, på grund av detta!

Önskar er alla en riktigt bra start på vecka 30 var ni än gör och befinner er!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla roligt med lite utdelning, Grattis!

Det blir väl pengar som kommer till ditt konto eller ;o)

Ha en jätteskön dag vad du nu tänker hitta på när mannen börjat jobba.



Kramen

2009-07-20 @ 08:37:11
Postat av: Susanne

Nytt försök!

Så himla roligt med lite utdelning, Grattis!

Det blir väl pengar som kommer till ditt konto eller ;o)

Ha en jätteskön dag vad du nu tänker hitta på när mannen börjat jobba.



Kramen

2009-07-20 @ 08:41:16
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

Underbart kul, vad härligt för R, kom ju precis lagom så här efter hans semestern! Jag är på jobbet nu o bloggar på lunchrasten, gått hur bra som helst!

så är på bra humör idag!



jag klurar på datum att hälsa på dig i stockholm, jag har minst en kort dag i veckan då jag slutar 13.30 o kan ta ett tåg så är inne i sthlm 15! kollar schemat så hör jag av mig om du kan någon av de dagarna!



ha det så gott!

2009-07-20 @ 12:20:44
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

vad skoj !!! Grattis!!

2009-07-20 @ 12:33:25
URL: http://minharmoni.blogspot.com/
Postat av: Annas inspiration

GRATTIS,

vad superkul!



hoppas ni får en härlig start på veckan trots sonens halsont & maken börjar jobba



Kramar från söder

2009-07-20 @ 12:56:51
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Wohoo! Vad kul med vinst - och en stor sådan ;)



Vad ska ni hitta på för kul nu då?! :) Kraaaam

2009-07-20 @ 23:27:51
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0