Kalasdag


                                                  
                                                     Beatrice 19 år

Ja ni vet ju redan att vi har ett födelsedagsbarn idag och vi har firat henne med tårta och paket idag. Är så glad att vädret kunde vara fint och vi har kunnat både fika ute och grillat idag.

Ville visa ett dagsfärskt foto på min sötnos då hon tyckte det tidigare var OK om än några år gammalt. På lördag åker hon till London med sin gudmor. Några roligheter är redan planerade som en middag på Jamie Olivers restaurang. Om jag känner Bea rätt kommer en del av de pengar du fick idag gå till en del shopping i Londons butiker. Måste säga att jag är nog lite avundsjuk då jag aldrig varit i London själv utan har det kvar. Men om två veckor är jag på väg genom Europa själv...längtar men ändå inte då jag vet att då är min semester snart slut! Annars är Bryssel som är slutstation en kul stad att vistas i!

Hoppas ni haft en bra söndag. Känner faktiskt på näsan att solen tagit idag =0)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Söt dotter!

Vilken tur med vädret ni har haft för det är ju mysigare om man kan vara ute.

Så trevligt med en resa genom Europa, ja nu går det fort, augusti om ett par dagar! :o(

Hösten och vintern närmar sig med stormsteg.



Kraam på dig

2009-07-26 @ 21:27:22
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

vad snyggt det blir med större foton på bloggen, måste bli modigare att ha så stora själv.

Bilden på Bea känns så äkta o vacker. bra fotat Ann-louise!

härligt för henne med London, hon kommer gilla staden tror jag!

sov gott!

2009-07-26 @ 23:07:20
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Marie Mansfield

JÄTTEFIN BILD!!!!



Du e jättesöt Beatrice!



Kram Marie

2009-07-27 @ 03:33:23
Postat av: Madeleine

Riktigt fin sommarbild ! Vad kul att få resa til London. Mycket att se och shopping !!



Härlig måndag

2009-07-27 @ 08:15:01
URL: http://minharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0