Örnsköldsvik

Ursäkta min textstorlek...kom åt någon knapp..... ;-)


Gågatan mitt i stan som sträcker sig ända ner till havet.


Gästhamnen i Ö-viks inre hamn. Inga dåliga båtar!

 
MODO´s hemmaarena - Swedbank Arena. Saltmagasinen där "min" loppis finns!

 
Gott med fika efter en dags shopping i nära på 30 graders värme...puh!!!!

I dag har vi varit på stan länge. Först ville vi ner till Hamnfestivalen och titta på loppisen och marknaden men båda två var en besvikelse. Mycket reklam för ingenting kändes det som! Sen gick vi runt i staden och gjorde lite inköp eller jag lyckades inte med mer än att lämna tillbaka en klänning jag köpte i torsdag! Tror att värmen här uppe gör att mitt shoppingsinne lugnats lite vilket inte gör ett dugg egentligen. Lite synd kanske när butikerna skyltar med REA överallt. Oscar köpte i allafall en snygg skjorta på MQ.

Roligt var att stöta på mina gamla bekanta "Lili & Susie" som uppträdde på Rix FM festivalen i kväll. De är lika goa och trevliga som vanligt.

Kvällen avslutades med att pappa ville bjuda oss på restaurang och bord var bokat på Foppas restaurang "Mamma Mia". Vi åt pasta med kyckling, spenat, vitlök, parmesan m.m. och det smakade bra tillsammans med en kall öl!

Nu säger jag over and out för denna gång. På återseende!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Låter som om ni haft ytterigare en riktigt mysig dag uppe i norr. Så fint det ser ut i Ö-vik, har aldrig varit där...



Ha en trevlig kväll



Kramar Bella

2009-06-27 @ 23:00:52
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Sue

Vilken mysig dag!!!! Verkligen semester! Att bli bortskämd med restaurangbesök är ju inte fy skam heller!



Hoppas du njuter i fulla drag sötnos!

2009-06-28 @ 21:10:44
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Så vackert

2009-07-01 @ 13:14:11
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: jessi

Ö-vik är ju så fint, har varit där par gånger! Härlig sommarstad vid havet. jag kan tänka mig att systrarna lili o sussie är supergoa.



jag fastnar inte med min blogg adress längre... mystiskt måste skriva in den varje gång.. orkar inte men du vet ju vem jag är!

2009-07-03 @ 15:22:31
Postat av: jessi

Ö-vik är ju så fint, har varit där par gånger! Härlig sommarstad vid havet. jag kan tänka mig att systrarna lili o sussie är supergoa.



jag fastnar inte med min blogg adress längre... mystiskt måste skriva in den varje gång.. orkar inte men du vet ju vem jag är!



näe det funkar inte utan så nu skrev jag in den!

2009-07-03 @ 15:23:32
URL: http://www.lyckoljus.blogg,se
Postat av: Petra

övik är en fin stad jag bodde där i åtta år nyligen hemflyttad till sthlm igen kul och få se lite bilder och mamma mia e superbra rest!

2009-07-04 @ 00:12:41
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0