24 frågor



                                                                                                                                                                        1. Vilken parfym använder du?

Insolence från Guerlain.


2. Dagens låt?

Best of me
med Daniel Powter.


3. Vad läser du just nu?

Låt den rätte komma in
av
John Ajvide Lindqvist

4. Dagens höjdpunkt?

Att veta att när jag jobbat klart idag
är jag ledig 4 dagar!


5. Vad skulle du vilja lära dig?

Att tala fler språk och att spela gitarr


6. Vad var ditt senaste inköp?

Stringhylla
design av
Nisse Strinning.


7. Vad är ditt favoritdjur?

Kanin.


8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

Att bli fri hostan och att göra Beatrice student
så bra som möjligt.

9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?

Jessi har jag träffat en gång och kände då att hon  verkligen är
så mysig och äkta som man trodde. Fick en vän på en gång!!


10. Vilken är din ögonfärg?

Grön med bruna prickar.


11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Att släppa lite på mitt kontrollbehov, det skulle alla tjäna på. 

12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande

timmarna, var skulle du då vara?

Hos min mamma i Härnösand som inte mår så bra.


13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Att de alltid finns där utan motkrav.

14. Vad är dina sommarplaner?
Fira midsommar i Dalarna med vänner.
Hälsa på mor och far i Ångermanland.
Rhodos.
Mysa på hemma.
Roadtrip genom norra Europa.

15. Vilket är ditt drömyrke?
Frisör= klart
Lärare=klart
Konditor/Florist/Antikhandlare= kvar


16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?

Alla kjolar och klänningar.


 17. Vad får dig att gråta?

Allt i princip.
Gråter ofta både av glädje och sorg.

18. Nämn tre saker som får dig att le.

1. Mina barn
2. Loppisar
3. Magnolia och naturen i övrigt också.


19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

1. Att familj och vänner får vara friska och lyckliga.

2. Att vinna så mycket pengar så att jag blev ekonomiskt oberoende.
3. Att det kommer gå bra för mina barn i deras liv med utbildning, jobb och familj.

       
20. Vilka är dina favoritserier på tv?

Glamour ( hi, hi) och Antikdeckarna


21. Vad har du på dig just nu?

Nattlinne


22. Vilket är ditt favoritgodis?

Polly, röda.


23. Hur många barn vill du ha?

Två har jag och är nog väldigt nöjd tror jag.


24. Vad är din största fobi?

Spindlar och kackerlackor samt döda människor.


Utmanar alla som vill att göra detta. De som inte vill låter bli helt enkelt.

   Jippie jag har sovit hela sex timmar utan att hosta! Jobbar sent idag då vi har föräldramöte för nya elever.
Men sen är jag ledig i fyra dagar så det får nog gå!

Nu ska jag duscha för att sen åka iväg till jobbet.
Ha en bra onsdag.

Kramar / Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vad kul att läsa dina svar!



Härligt med fyra lediga dagar framför dig!



Skönt att hostan förhoppningsvis försvunnit helt nu. Hoppas du får en bra onsdag! Kraamar

2009-06-03 @ 07:42:56
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Bella

Kul att få läsa dina svar och "lära känna" dig lite bättre :)



Skrev en kommentar igår, men det tycks ha försvunnit ut i cyberrymden någonstans... :(



Hoppades i alla fall att din eländiga hosta skulle ge med sig, och att du skulle få sova i natt, och det låter ju ändå som om din hosta är på väg att ge sig, bra!!



Hoppas du får en bra dag!



Kramar Bella

2009-06-03 @ 08:24:41
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Kul att få veta lite mer om dig!

2009-06-03 @ 08:41:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Josefin

Kul att läsning, många kloka ord. Hoppas det inte är så allvarligt med din mamma.



Ha en bra dag på jobbet, kramkram

2009-06-03 @ 08:46:47
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Therese

Alltid lika kul med lite mer info om personen bakom bloggen som man följer varje dag!!!

En liten fråga... Hur hittar du dina sommarauktioner, är det i tidningar/internet??

Ha en bra dag!!

2009-06-03 @ 09:11:59
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad härligt att du sovit bra inatt och lyckos dig som är ledig 4 dagar!



På fråga 9- tack detsamma!

vad skoj att du ska på roadtrip norra Europa är det med vännen Lena?



Kram

2009-06-03 @ 11:43:56
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Eva

kul med listor..jag tar mig an det..när jag klarnat i huvudet...kram /eva

2009-06-03 @ 12:13:48
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vad roligt att läsa dina svar!

Ha en skön onsdag



Kramis Anna

2009-06-03 @ 13:54:57
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Sue

Kul att läsa!

Får man veta lite mer om dig snäckan!!!



Du är så söt!



PÖSS!

2009-06-03 @ 20:46:16
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för din fina kommentar! Så är det väl, man har ett annat sätt att se sig själv, är ju mer kritisk mot sig själv än andra :)



Men jag tror jag skulle ha lite nytta av att röra på döfläsket så det får jag nog styra upp :)



Kramar!!! Hoppas all planering å förberedning går bra inför studenten!

2009-06-03 @ 22:26:08
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

hej hej!



Hur är det i dag? Hoppas hostan är bättre



Kramar Anna

2009-06-04 @ 11:04:16
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0