Australia


Nicole Kidman i filmen Australia

Tillbringade fredagskvällen raklång i soffan med filmen Australia som sällskap. Nej nu ljuger jag, jag är inte helt ensam. Om ni tittar ordentligt på bilden ser ni kanske att Nicke är med mig också!!
Inte det...jo till höger om dataskärmen skymtar man vår söta och jättegamla kanin. Ligger på sin älsklingspläd i soffan. Annat var det förr i tiden när han sprang runt runt och man inte fick tag på honom.

Filmen då? Den får + + + + av 5 möjliga. Trodde inte alls att den skulle vara så här men en bra story, härliga naturbilder och snygg karl höll upp filmen. Men det är en riktig lååång film.

Måste sova nu. Svara på era kommentarer i morgon.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: jessi

Så vi har båda en Nicke hemma!



jag har länge velat se filmen, är helt säker på att skulle gilla den med!



Jag är uppe tidigt, vår Nicke väcker ju mig vid 06.30.. gnäller så högt så det är omöjligt att inte gå upp... annars är han som en drömkatt, hur snäll som helst. Så det är bara att gå upp, jag brukar bada, ligga på soffan ett tag till. (ibland somnar jag på soffan...)



Ha en rolig & härlig schlager lördag, hoppas de har TV på festen... annars i värsta fall får du spela in o kolla när du kommer hem eller när du vaknar.... inte alls samma sak, jag vet...



KRAM

2009-03-14 @ 07:45:26
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åhh den filmen vill jag också se.

Ha en trevlig kväll, blir det melodifestivalen...Håller tummarna för Måns Zelmerlöw. Han är bäst tycker jag.

Kram

2009-03-14 @ 10:21:28
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Miia - There´s no place like home

Den filmen har inte jag sett... Är den värd att se? Tycker Nicole Kidman är grym!



Hoppas du får en trevlig lördagskväll! Kraam

2009-03-14 @ 16:54:10
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0