Barfota på en strand....

                     
Trots molnen och vinden skulle också vilja stå på den stranden i en vacker klänning utan att frysa!

I dag hade jag hoppats på att få vakna till sol som jag hör många andra i landet göra...men ännu så länge ligger den och gömmer sig någonstans.

Är ledig idag och har några ärenden som måste fixas. Bankbesök, köpa grattiskort till mamma som fyller år i morgon, ringa och gnälla på vår leverantör av värmepump som inte kommer och servar den!! (ringer snart Aftonbladet så får de gräva lite i den firman) + att jag ska städa lite inför helgen.

Då var det väl dags att starta. Kom ihåg.

Livet är inte de dagar som gick utan de dagar man minns!! Ta vara på denna dag!

Många kramar till er alla som läser min blogg!
Nyfiken på vilka ni är så lämna gärna en kommentar / Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att du också är ledig :-)

Hoppas du får en fin dag.

Städa nu inte hela dagen ;-)



kraaam

2009-03-12 @ 13:02:19
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja vintern har nog aldrig känts längre än detta året :-)

hoppas du får en bra dag!

kram

2009-03-12 @ 13:12:49
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: jessi

Yes här försöker jag tillämpa Carpe diem för fullt. Njuta av mina nästsista hela pluggdag... lukta på blommorna på bordet, lyssna på bra musik...mellan pluggandet! Väldigt intressant föreläsningar idag om personlighets störningar, mkt kan man se redan i barndomen även inte diagnoser får sättas förrän vuxen ålder.



Kramis



jessi

2009-03-12 @ 14:36:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0