GreenGate - nästan...



 
GreenGate inspirerade kuddar för 20:- stycket på Rusta!

Först vill jag tacka för alla kommentarer jag får från er. Det är lika kul varje gång ni skriver några uppmuntrande ord som jag får läsa. Tack för att ni gör det! Jag hoppas ni fortsätter =0)

Måndagen har gått snabbt. Dagen började med att jag satt i bilkö i en timme för att ta mig till KS på en årlig besiktning som jag måste göra. Vet ju att det är så varje morgon vid infarterna till Stockholms City så jag startade i god tid. Men en sak som jag inte fattar är hur folk orkar sitta i dessa köer varje morgon dag ut och dag in. Jag skulle bli tokig efter en vecka. När jag jobbade som frisör jobbade jag alltid mitt i City och åkte då kommunalt varje dag. Det finns direktbussar som är väldigt smidiga att åka och man spar ju både pengar och miljön på att åka kommunalt. Men OK vissa är kanske nödd och tvungna att ta bilen till andra sidan.

Väl på jobbet så blev det en kort dag för mig som slutade innan jag hann börja kändes det som.  Hann en sväng till Rusta också på jakt efter en speciell sak som inte fanns. Men däremot så bestämde jag mig för att köpa dessa två kuddar som jag fingrat på några gånger. Fanns inte många kvar av deras Cottagekuddar nu  och när jag kom till kassan och skulle betala kostade de bara 20:- styck! Med innerkudde och allt! Så mitt tips idag är att åka till Rusta om ni gillar dem och fynda.

 Väl hemkommen så varvade jag ner med att titta på Glamour. Ha,ha den serien är otrolig men jag måste se den om jag hinner. Nu ska jag åka och hämta tre bröliga 17-åringar från hockeyträningen strax så jag önskar er en mysig kväll!

Kramar till alla.


Kommentarer
Postat av: Sue

Men----vadan detta!!!! Så söta kuddar på RUSTA!????? Hör fler och fler som åker dit så det får väl jag oxå göra då ju!!!!! hihi



Super söta!!!!!



Hoppas kvällen din blir fin!!!



KRAAAAAAAAAAAM

2009-05-11 @ 19:34:11
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥

Vilka fina "Ann-Louise" kuddar! Precis i din stil! Och så nära Green Gate som man kan komma !!!! Vad du kan fynda! KRAMIS!

2009-05-11 @ 19:42:55
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Bella

20 kr på Rusta, helt galet bra för snygga kuddar!!



Följde glamour när jag gick på gymnasiet och när jag tittade på något avsnitt för ett tag sedan så kändes det som om de var på samma ställe i handlingen fortfarande, men ändå inte på något sätt... Men det är så lätt att fastna och det är ju avkoppling!



Stor kram till dig

2009-05-11 @ 20:57:06
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Det var billiga kuddar det=)



Usch för bilköer, jag fattar inte heller hur folk fixar det varje dag. Fast samtidigt kan det ju vara en stund för sig själv där man kan slappa lite och lyssna på radio=)



Kraam

2009-05-11 @ 21:21:53
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så fina kuddar och så billigt. Jag som var så nära rusta idag. Var och hälsa på mina föräldrar som bor i närheten av rusta. Typiskt. Hoppas de finns kvar :)



Tack för tipset.

Sov gott, kram

2009-05-11 @ 21:55:09
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Josefine

Snygga! Rusta har mycket fina saker billigt!

2009-05-11 @ 22:12:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

fina kuddar du fyndad, vår rusta i stan har inget absolut inget. (jo godis, verktyg o krafs så jag förundras alla andra som visar fynd därifrån!)



jag fattar inte heller varför man frivilligt står i bilkö när det finns tunnelbanor o bussar!



sov gott vännen!



jag har fotat hemma hos oss här under kvällen, mysigt!

2009-05-11 @ 23:01:10
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Jaja. Kul för Sverige... haha!



Oooh, supersöta kuddar ju! Från Rusta också - I´m impressed! Priset var ju helt klart överkomligt, haha ;)



Hoppas du har en finfin tisdag! Kraaamar

2009-05-12 @ 15:15:49
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0