Nu åker jag på Auktion!


                              Fönster mot världen!

Lördag, strålande sol och auktion, det är en perfekt kombination!
Som jag har längtat efter årets första sommarauktion! Ni vet ju att jag gillar loppisar och auktioner är nästan snäppet bättre - det är njutning flera timmar. Få se om jag kommer hem med något eller om jag bara iakttar i dag?

Fönstret jag köpte på loppis nyligen och som jag verkligen inte behövde har nu fått en plats! Jag hängde upp det på vår veranda och så fick det en blomsterlåda under. Vad tycks? Tror det blir sötare när blommorna kommit igång och växa.

Återkommer med rapport om auktionen senare.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sue

Blev jätte sött!!!!! Speviellt sen när blommorna tar sig och blir stora och fina!!!!



Åååå loppis vad kul! Hoppas du hittar nåt! Men känner jag dig rätt kommer du inte hem lottlös!!! hihihi



Ha en underbar dag du fina!!!!

2009-05-30 @ 09:10:22
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

Det blev ju hur fint som helst! Vad skoj med auktion, jag är så sällan på auktioner men i sommar ska jag skärpa mig!!! Minns när jag var liten o var på auktion med pappa, hur skoj som helst! (min pappa gillar loppis o fik så vi har det gemensamt)



KRAMAR till dig!



ps: tiden går så fort om om 3 veckor är vi i N.Y och jag vet inte om jag hinner till Sthlm innan dess, funderar på att ta det efter resorna vecka 29 då jag har semeseter men maken jobbar igen, är ni botresta då eller? Då kunde vi ses en heldag eller nåt och du får gärna komma t E-tuna med! (ha haa du kanske tycker det blir för mycket. hihiiii)



KRAMAR!

2009-05-30 @ 09:18:59
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Har inte ens tänkt på att det är pingst... :)



Hoppas du hittar nåt på auktionen! Trevlig lördag vännen, kram kram

2009-05-30 @ 11:24:08
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Jättefint, köp nu inte så mycket, tänk på att det blir fullt i huset;-)

Kramis

2009-05-30 @ 16:48:51
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0