Redo för hösten



Tack alla för era fina och tröstande kommentarer angående Nicke!


Hade lite svårt att somna i går då tankar och bilder snurrade i huvudet men i stora hela känns det bara bra. En lättnad faktiskt att han fick sluta sitt liv lika bra som han levt.

Innan allt med Nicke hände hann jag till vår lokale skomakare som gav mina svarta skinnstövlar en makeover. Nya klackar och en putsning som heter duga gör att de ser nästan nya ut fast det ena paret har två år på nacken. Snabb och hyfsat billig är han också och grejar det mesta som har med skomakeri, skrädderi och kemtvätt att göra.

Kvällens middag blir Chévre Chaud -Getostkrutonger på salladsbädd med honung och balsamico. Har varit sugen på det länge nog nu. Gott och enkelt en fredagskväll. Men innan lugnet sänker sig helt ska vi besöka en vårdinrättning i kväll med...Närakuten. Oscar har fortfarande feber som är nära 40 grader och ont i halsen så de tyckte vi skulle åka och visa upp honom. Stackarn mår dåligt och värst är nog att bara vila för honom. Han som är i farten hela tiden är helt uttråkad.

Så mina vänner nu önskar jag er en härligt skön fredagskväll!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen är de helg! : - )



Dina stövlar är jättesnygga. Har ett par stövlar som är lite sisådär. Kanske skulle lämna in dom!



Stackars sonen din som är sjuk. : ( Hoppas de ordnar sej och att han blir bättre snart.



Önskar dej en supermysig helg!



Kramar Emma



2009-10-09 @ 16:55:26
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej kära du!



Tänkte på er igår & tände ljus för lille Nicke.



Hoppas sonen blir frisk snart & hoppas ni andra inte blir smittade.



Stövlarna är superfina, vad bra att de kan hänga med

ett tag till.



Mysig kväll

kramar Anna

2009-10-09 @ 17:11:59
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Stackars sonen, inte roligt för en idrottskille att vara sjuk ;o)

Riktigt snygga stövlar och det gör inget att de är två år, jag har ett par som jag bara älskar och dom har några år på nacken :)

Det brukar bli en massa tankar i början men sedan avtar dom, ni gjorde ju rätt då Nicke var både gammal och sjuk. Så gör en sann djurvän.

Ja, vad ska man göra för mat i kväll, är så trött på att laga mat jämt. Själv skulle jag kunna ta en macka och fil :o)Detta är nackdelen med mitt jobb!!!

Ha en jättemysig kväll med god mat och hoppas sonen piggar på sig.



Kramen

2009-10-09 @ 17:44:09
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Snygga skor, perfekt att ta dem till skomakare och piffa till dem!



Mio var värdelöst så slösa inte tid på att åka dit, superutplockat. Blev riktigt besviken när jag klev in där, trodde det skulle finna lite mer, så svaret är nej det finns inget kvar, bara fula saker ;-)



Trevlig kväll!



Kram

2009-10-09 @ 18:15:44
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: jessi

Stackars Oscar. Hälsa honom krya på sig! Ej alla skoj att vara så dålig. bra att ni kollar upp!



Jag måste hitta nya stövlar, borde egentligen kollat in favoritbutiken Jerns (heter det så?) om finns några. i E.tuna finns ej affären, googlar var den finns på söder så kan kika!

Längtar längtar tills söndag!!!!



KRAMIS

2009-10-09 @ 19:54:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilka snyggingar! Tänk vad en liten "sko-renovering" kan göra... De ser ut som nya!



Hoppas ni får en trevlig helg & att Oscar kryar på sig. Kraaamar!

2009-10-09 @ 23:05:58
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0