Smakfullt


           Alla foton lånade från
Kajsas Kondis


Måste bara tipsa er om en underbar blogg. Det är en släkting till en lärarstudentkompis till mig som gör de mest underbara tårtor och bakverk man kan tänka sig.  Ingen som jag känner, men jag blev glad av hennes blogg och alla bakverk är som konstverk också! Hon heter Kajsa och arbetar som arkitekt vanligtvis men har en stor passion - bakning! Bloggen hittar du HÄR.

Lördagen gick fort. Barkarby Outlet var välbesökt må jag säga och regnandet gjorde det hela mindre mysigt då det är ett "utecentrum". Köpte en tokigt billig svart sommarklänning från InWear och en bastopp från Part Two. IKEA hann vi inte med för vi ville se Oscars match, men den blev tråkig då dem förlorade.

Har inte ägnat bloggen så mycket tid i kväll men ska titta in hos er alla i morgon. Ibland behöver man ta en kväll off!!

Önskar er en skön söndag!!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: cecce

Tack för tipset! Vilken fin sida och vilka fina tårtor...så därfin finblir inte min tårta kan jag ju säga. Men man måste öva, öva, öva antar jag.

Har också en del liknande hemsidor jag följer och ja..det är något sådant jag tänker starta men kanske inte med tårta som specialite.

Ligger lite på framtiden just nu...

Jag hinner inte med allt jag vill göra!



Önskar dej en riktigt fin söndag!!!

Kram

2009-10-04 @ 07:34:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon!

Så är man tillbaka i bloggvärlden igen, känns jättebra :-) Inte dumt att börja dagen med några härliga tårtor, vilka konstverk! Imponerande med människor som är så duktiga på sitt intresse :-)

Ha en toppensöndag, kram från Caroline!

2009-10-04 @ 08:43:28
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Ah tack for tipset!

2009-10-04 @ 10:31:00
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Kajsas kondis

Hej!

Vad roligt att du gillar min blogg och att du länkar till mig.

Jag blir så glad! Och vilken fin blogg du har själv!

Ha en trevlig och skön helg!

/Kajsa

2009-10-04 @ 15:37:19
URL: http://kajsaskondis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0