Lördagskväll i Rosa huset

                  
                                      Liljor i Home Sweet Home



Maken är och hämtar mat från vår lokala superba pasteria och lugnet sänker sig över vårt hus. Ungdomarna är utflugna på olika aktiviteter som bio och kräftskiva och i natt behöver jag inte hämta någon. Därför ska jag unna mig ett glas rött till Cannelonin.

Tog en trip till City idag och den blev ganska kort. Passerade Hötorgets alla blomsterstånd där försäljarna reade ut blommor och fick med mig ett stort fång blommor hem som jag arrangerat i olika vaser runt om i huset. Det var massor med Gladiolus, Liljor och en stor bukett med rosa och lila blommor. Allt för bara 50:-. Paketet blev ganska stort så mina planer ändrades då det var ganska tungt att bära men hann in på Odd Molly butiken och en bokaffär vid Östermalm innan jag åkte hem.

Känner att jag kanske är på väg att bli sjuk så det var nog bra att jag inte sprang på stan så länge. Tror jag kan ha lite feber och är allmänt hängig i kroppen och huvudet just nu. Få se om det beror på sömnbrist eller om jag drabbats av influensa jag med. Kanske ska jag ta två glas rött bara därför ;-)


Ha en mysig lördagskväll och kom ihåg att ni är värdefulla!

Kraam


Kommentarer
Postat av: jessi

Härligt med så billiga blommor! Jag tycker min bukett var ett fynd i E-tuna priser, 100kr!

Mysig bild med hjärtlampan som lyser.. stämningsfullt!



Hoppas du inte blir sjuk nu, krya på dig sötis vännen!



Gott med ett glas rött, här har det blivit tapas o sangria, gillar det med massor av frukt!!!



Ha det så gott!

2009-09-12 @ 20:32:17
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vad billigt för så många blommor,

hötorget var ligger det i huvudstaden?

Kan inte minnas att jag susat förbi där ;-)

Har nog mest varit på Djurgården de senaste ggr jag varit i stockholm.



hoppas verkligen inte du blir sjuk!

kramar

2009-09-12 @ 21:01:59
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Bella

Visst är det fint och hemtrevligt med blommor i hemmet, och vilket fynd du gjorde idag!!



Hoppas verkligen det inte är någon influensa du har i kroppen utan en vanlig förkylning som botas med vila och ett par glas rött ;)



Ha en mysig kväll nu



Kraaam Bella

2009-09-12 @ 22:19:57
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Hoppas på sömnbrist. :) Har också liljor hemma från min födelsedag. Dofta ljuvligt. Låter som en lugn och härlig lördag, precis som våran.



Ha en mysig söndag, kramkram

2009-09-12 @ 22:45:38
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Sandra

fint! :)

2009-09-13 @ 23:33:47
URL: http://www.novaliesmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0