Nails



Idag har jag haft en lyxstund hos min nagelskulptris Rosalie och fått
mina naglar vårfräscha. På mina ringfingrar glittrar nu en rand blek-
rosa dekorationer - en rolig detalj till den stilrena franska manikyren.


I dag bär jag ljusa jeansleggings, blått spetslinne och beige tunika.


Onsdagskvällar är en favorit som ni vet vid det här laget om ni följer min blogg! Solen skiner fortfarande och ger skogen runt hörnet en härlig nyans, snart ser man inte genom den när grönskan kommer. I mina rabatter spirar krokus och annat som vågat sig upp och nu hoppas jag bara att mitt magnoliaträd skulle förära mig med en blomma eller två för första gången. Tar ju som bekant några år innan de blommar och nu är vi inne på den tredje våren tillsammans!

Min sköna stämning beror ju delvis på att jag har en hemmadag i morgon då jag är ledig för mina studier. Att slippa ställa klockan, skrota omkring i myskläder om jag vill, dricka kaffet ute när jag vill och hinna känna hur bra jag har det är hur skönt som helst. Mitt enda måste i morgon är att läsa kurslitteratur, inhandla present till 40-årsbarnet och bestämma kläder till festen på fredag. Ganska delikata uppgifter när allt kommer omkring ;-)

Nu dags för kaffe efter maten!!

Stora kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga naglar! Gillar verkligen glittret.



Vilken underbar torsdag du kommer ha avis

2010-04-14 @ 19:59:10
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jättefina naglar, skulle gärna ha dem :o)

Ja, skärmarna är vita och jag tycker de blev så snygga hos mig. 349:- på IKEA, helt klart värt priset ;o)

Skönt med lediga dagar, jag jobbar bara i morgon sedan är jag ledig fyra dagar igen. Verkligen lyxschema!!



Kramen

2010-04-14 @ 20:02:22
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Sue

Vackra naglar!!!!! Så fina! Ska göra mina på måndag! Skoj skoj....



Jag vill ju oxå ha ett Magnoliaträd.....får nöja mig med att titta på grannens!



Puss på dig och ha det så bra!

2010-04-14 @ 20:59:19
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Bella

Så fina naglarna blev, jättefräscht med vanlig stilren fransk manikyr och den rosa randen blev liksom pricken över i:et :)



Så gott det låter när du skriver om din morgondag, skönt att ha en dag hemma mitt i veckan även om du har litteratur att läsa, men att kunna disponera tiden själv är lyx!!



Hoppas du får en skön torsdag och kan njuta lite av vårsolen också



Kramar Bella

2010-04-14 @ 21:05:50
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: jessi

Så fina naglar och våriga kläder.. jag går fortfarande omkring i svart... ha haa... har liksom inte orkat ta tag i vårgarderoben. så mkt att tvätta o stryka! (nya kläderna inget jag vill ha på jobbet)

Jag tänker på dig, förstår att det är jobbigt när ens föräldrar inte mår bra. =(



Många bamsekramar!

2010-04-15 @ 07:01:25
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Jag bor i Högdalen så Farsta ligger på bekvämt avstånd. Centrumet har blivit bättre på sista tiden.



Jag har varit i Grekland 6-7 gånger varav första gången var på Kefalonia, jag var bara 10 år då så det ska bli kul att besöka ön igen, denna gång med sitt eget barn :-)

Synd bara att det blivit så dyrt i Grekland sen euron infördes.



Ha en bra dag!

Kram

2010-04-15 @ 07:56:44
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Fina naglar!!!



SNYGGT med spetslinne, äntligen går det att använda vårkläderna :-)

Har ni fortfarande kalla nätter? Det har vi, är nog så i hela sverige...



Då är du också ledig i dag, jätteskönt & det är toppenväder här i småland.

Hos er med?

Hoppas du mår väl!!!!



Stor kram

2010-04-15 @ 11:31:12
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Marie

Verkligen snygga naglar, kanske jag ska satsa lite pengar på mig själv nu när det är vår.

Tänkte då på att ge mig när det gäller här hemma och satsa på kläder och utseende. Välbehövligt;)

Vi skulle ha fått se en helbild på dig, för det där linnet verkar vara jättesnyggt!

Skönt med en ledig dag, mentalt måste det gå lättare att jobba då.

Ha en fortsatt bra torsdag och ha så kul i morgon/kram

2010-04-15 @ 13:52:37
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0