Hearts




Köpte nya hjärtsmycken igår på väg hem från jobbet som en liten
helgpresent till mig själv! Halva priset på halsbandet och jag behöver
bli bättre på att variera mig så örhängena fick följa med också till
ordinarie pris.


Jag får ingenting gjort, lullar på i centrum först och nu här hemma. Borde skriva och lämna in en planering till Universitetet, borde öppna Kemiböckerna och pärmarna och planera undervisningen de närmsta veckorna, borde baka till Bea´s kalas i morgon, borde dammtorka innan gästerna kommer, borde plocka här hemma, borde hänga tvätten, borde förbereda middagen......

....men vad gör jag, jo jag sitter med datorn och roar mig på Traderas sidor. Men nu är klockan 15.00 och då skulle jag börja med allt det andra. Hinner alltså inte skriva mer nu om det ska bli något gjort idag.

Puss & Kram mina vänner!! Have a nice weekend!! Take Care ;-)

Kommentarer
Postat av: Farsgubben..

Skärp Dej jänta. Ha ha. Jag känner igen dej på mej själv men det är konstigt att det alltid fixar sej på slutändan ändå till det bästa.

Började klippa mattorna här i dag men det började regna och "de" lovar att det ska regna i flera dagar.

Hann klippa det viktigaste.

Hälsa man och barn. Massor med kramar.

2010-08-21 @ 18:10:03
Postat av: Marie

Är det något speciellt du är på jakt efter på Tradera? Å andra sidan är det bara kul att sitta och titta på allt som finns.

Fina smycken du hittat, bra där att köpa en present till sig själv;)

Kram och ha en bra kväll

2010-08-21 @ 18:45:20
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Susanne

Tack gulliga du :o)

Jag trivs riktigt bra i detta, dock är jag som vanligt inte så nöjd med bilderna på mig!!

Det blev en sväng till Gekås men denna gång handlade jag inget speciellt, lite småsaker som grytlappar, degskrapa och söta sidenband med hjärtan mm. Sonen var den som handlade det mesta.

Jag ångrade att jag inte köpte två kuddar jag tyckte var fina, sonen och mannen tyckte inte om dem men dom brukar inte tycka om det jag gillar så varför lyssna på dem???

Får åka snart igen, har ju inte så långt numera :o)

Hoppas du har en skön kväll.

Fina smycken du köpt till dig själv förresten.



Kramen

2010-08-21 @ 20:19:22
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Fina smycken du köpt!! Kul att fynda till halva priset och hittar man så här fina saker är det svårt att motstå :)



Ibland vill det sig verkligen inte, man får liksom inte tummen ur att sätta fart, samtidigt som man andra dagar gör saker i en väldig fart utan att knappt tänka på det. Hoppas du fick gjort dina måsten och kan sitta och njuta av din lördagkväll nu!



Kramar Bella

2010-08-21 @ 21:26:10
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Annas inspiration

Vimsemajja ;-) hihi

Sådana dagar har jag med, men det är helt hopplöst. Hamnar jag framför datorn kan jag sitta där i eveigheter och tradera är bereondeframkallande.



Har de örhängena från Miss Dee, mycket användbara och halsbandet är jättefint det med.



ha en fin söndag! I dag är det kalas för Bea..:-)



KRAM

2010-08-22 @ 12:32:14
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0