London - day three


                                                                      TOWERN

                                            

                             

                                                                          TOWER BRIDGE


           
                       
                                                                                                  Shakespears "THE GLOBE"

           
                                                                 St PAULS CATHEDRAL



                                                                            HARRODS
            
                                                        Harrods julavdelning var galen!

                       
                                 Resan avslutades på puben "FRIENDS AT HANDS" vid hotellet

            



Trött......men ska försöka få ner några rader innan jag slocknar i soffan framför tv:n. Måste ju visa er den sista dagens aktiviteter i London då solen sken fint. Det har gått bra att börja jobba, många goa skratt med kollegorna, men även en massa frågetecken som rör till det. Känns som om jag inte får något gjort men när jag tänker efter så har jag ju gjort en hel del.

Är en urusel bloggvän just nu, läser era bloggar men kommenterar för sällan, men man måste proritera och nu är jobbet i fokus och däremellan vila. Snart är allt som vanligt igen!!

Stora Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vad kul med alla bilder & du ser ju så fräsch ut hela tiden! Vad har du för knep egentligen ;-)



Hoppas jobbveckan fortsätter i en skön anda, kramar!!!

2010-08-18 @ 20:53:13
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Läste precis din kommentar, tack gulliga du! Det var värdefulla ord skall du veta, jag är lätt (för) hård mot mig själv vilket syns rätt ofta i bloggen misstänker jag men det är svårt att släppa den där pressen att man vill/ska göra allting rätt hela tiden... Och det är ju egentligen en väldigt speciell situation med barn till skillnad från andra situationer i livet där man mer kan "läsa sig till" vad som är bra. Men förmodligen är det ju så att så länge man gör sitt bästa så räcker det väldigt långt, man (= jag) skall bara komma ihåg att klappa sig på axeln ibland och säga "Jäklar, vad duktig du är! Världens bästa mamma till just denna lilla människa är du!"



Massa kramar & tack för att jag kan maila, det gör jag gärna framöver!

2010-08-18 @ 21:00:41
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Bella

Ni hann verkligen pricka av alla sevärdheter och "måsten" i London, kul att du delar med dig av alla fina bilder och jag håller med Caroline att du alltid ser så fräsch ut, hur gör du??



Gott att du är igång med jobbet och du gör helt rätt som prioriterar det och vila, bloggen finns kvar :)



Ta hand om dig



Kramar Bella

2010-08-18 @ 21:56:15
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Tack söta du! =)



Jobbigt med frågetecken! Själv har jag ett stort sådant att reda ut imorgon när jag kommer till jobbet.. Suck!!



Nu läggdags! Godnatt & sov gott, kram /Miia

2010-08-18 @ 22:27:25
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Marie

Har jag förstått det rätt: julavdelning på Harrods året om???

Bloggen ska inte kännas som en börda, så rätt tänkt där att prioritera andra saker. Vi läsare finns kvar!

Kram och ha en riktigt bra dag!

2010-08-19 @ 09:14:50
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: ♥ Anna S

Klart du ska fokusera på jobbet nu.

Men sluta tjuvläsa min blogg utan att kommentera!

Hahaha närå, jag skojjar bara!



Må så gott denna regniga torsdag!



KRAMAR

2010-08-19 @ 10:45:59
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja jag tror oxå att de extra rummet kommer att komma till användning just för att få samla krafterna precis som du skrev.

Vilka dagar du hade i London, ni måste ha haft ganska tur med vädret :-)

Hoppas dina första arbetsdagar rullar på bra och att du sakta men säkert kommer in i vardagen igen.

Kramar

2010-08-19 @ 13:13:58
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: jessi

I vår är ni här du o Bea! Skoj för er.



Tänkte höra om jag kan ringa dig imorgon eftermiddag, behöver lite tjejprat...

(ca fyratiden)



KRAM



ps. skrev först ett långt mail men bler bara

krångligt, lättare prata. Sen vet jag inte

hur ofta du kollar ens dina mail.

2010-11-20 @ 18:49:31
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0