Nytt i köket!




Bordet Docksta och "Sjuan"-stolar gjorde köket så luftigt så att det
nästan ekar där inne nu. Känns ljust och skönt och kanske sitter vi
där oftare nu, oftast sitter vi vid matsalsbordet i vardagsrummet
.


God kväll!
Nu har maken börjat arbeta igen efter semestern och båda barnens träningar har startat så vardagen kryper sig allt närmre. Nu ska jag ta tag i ytstädningen hemma då grovjobbet med rensning är gjord. Köpte en sån läcker kudde idag så i morgon tänkte jag göra en liten makeover i vardagsrummet, ändra accentfärg bl.a. Köpte en massa kuddar i Umeå också då jag ramlade över " 1/2 reapriset" och inte kunde hejda mig ;-)

Hämtade Bea från Gotlandsfärjan igår och hon överraskade mig med en present!


Ett vitt X. Hon vet att jag älskar bokstäver och gärna de "udda" så
det var så sött av henne att tänka på mig i Visby!


Hoppas ni har en fin kväll!
Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Far

Vilken skillnad det blev med de nya möblerna .

Här toppenväder. 23,3 grader. Helt underbart att klippa gräsmattorna i dag. Lite fuktig blev man ju.

a det gott. Kram.

2010-08-02 @ 19:31:38
Postat av: Susanne

Snyggt!!!

Detta bord hade vi också när vi bodde i vårat hus i Norrköping, likadana stolar men svarta ;o)

Nyss hemkommen från Ullared med en massa nytt till hemmet, tror du jag är lycklig ;o)



Kraaaaam

2010-08-02 @ 20:55:40
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie

Det blev jättefint i köket!! Det blir så luftigt och lätt med den typen av möbler!



Tänk att så lite kan göra så mycket för helhetsintrycket.



Vad gulligt av Bea att tänka på dig!



kram

2010-08-02 @ 22:09:26
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad luftigt och fint det blev med nya möblerna!

Kul med förändringar hemma!



Många kramisar!

2010-08-03 @ 18:04:34
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Jättefint med nya bordet & stolarna!



Sött av dottern att ge mamma en present :-)

kramar

2010-08-03 @ 19:12:10
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0