Finn fem fel


                                                     MAJ 2009


                                                         FEBRUARI 2010

Måndag snart och en ny arbetsvecka väntar. En vecka kvar innan sportlovet och nio dagar ledigt. Ett sportlov som känns välbehövligt då jag känner att denna vinter påverkar mig mer än jag trodde. Trött och less just nu och dåligt med inspiration att ta i tu med saker. Fler än jag som känner så??

Hoppas lovet och en tripp till Paris med Jessi kan pigga upp lite. Såg att det kan vara upp mot 10-15 grader varmt där då så jag hoppas. Tror att lite sol kan göra susen och jag är ju en solälskande person som tar alla chanser att få lite extra D-vitamin till kroppen.

Nu ska jag gå och sova för att orka med en friluftsdag i morgon. Matsäck, täckbyxor och sittunderlag -där har ni min måndag! Hur många är avundsjuka??

Kramisar till alla!


Kommentarer
Postat av: Cia

Hejsan,



Känner liknande som du beskrev angående vintern. Jättefint med snön men jag längtar efter att det ska bli varmare, har inte heller så mycket energi just nu.

Låter härligt med lite sol och värme för er i Paris snart :-). Jag har själv aldrig varit där men vore kul att åka dit nån gång.



Kram

2010-02-22 @ 06:13:49
Postat av: Emma

God morgon underbara!



Vill säga TACK för dina kärleksfulla ord om mig. Gick rakt in i hjärtat! Tack igen för att du gav mig en award!



Just nu befinner du dig alltså ute i snön på friluftsdag ; - ) Avis är jag nog inte med tanke på att det är väldigt kallt ute, men de har ju sin tjusning att vara ute också.



När jag ser dina bilder blir jag genast sugen vår & sommar ännu mer. LÄNGTAN är stor & inte bara för mig har jag förstått : - )



Önskar dig en jättehärlig start på veckan & hoppas att du har ordentligt med kläder på dig!



Största Kramen

2010-02-22 @ 09:33:41
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilken härlig bild... den första alltså!



Tänk om det vore så varmt där... vilken dröm! bara att det är plusgrader gör mig lycklig!!!!

Uteservering för fika, ett glas vin... ååh.. vad mysigt vi ska ha det!



KRAM

2010-02-22 @ 11:27:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

En jäkla massa sno!!

♥ ♥

Må så gott och ha en mysig måndagskväll

Kramat från ett snövitt Kungsbacka och Camilla

♥ ♥

2010-02-22 @ 16:13:34
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise

Cia:

Ja nu behöver man lite energiboostning!! Hoppas du får möjlighet att åka till Paris nån gång. En speciell mysig stad med massor att se och göra!



Ha en trevlig kväll själv!

Kram

2010-02-22 @ 17:02:37
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, åhhh vad härligt med en vår bild, längtar!!!

2010-02-23 @ 14:53:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0