Ofrivillig hemmadag


                           Det enkla är ofta det vackra


God förmiddag!
Hoppas ni mår bra och att veckan börjat bättre för er. Mitt illamående sitter i, har varit några vändor på toa om man säger så, men nu har det lugnat sig även om magen värker fortfarande och knorrar något enormt. Har väldigt svårt för att spy även om det många gånger känns skönare efteråt. Sen känner jag mig matt och hängig och utan ork. Är hemma från jobbet i dag och i morgon och hoppas sen att jag är bra och att jag slipper värken. Vill ju också kunna äta normalt igen innan jag lämnar hemmet!

Då jag nu inte orkar göra så mycket så ska jag läsa in lite litteratur till mina studier, rätta lite prov och rensa laptoppen på foton. Förstår inte hur fort det blir massor av foton i mappen som jag aldrig lär behöva. Borde lära mig att radera dem på en gång men har alltid haft svårt för sånt....tänk om jag slänger nått jag vill ha? Nu blir det en process istället som jag drar mig för varje gång då det handlar om massor av foton. Hur gör ni? Lär mig era tips!

Dagens glada är väl att över halva februari gått och nu är det bara 2 veckor kvar till Paris och 17 veckor till New York!!

Kram från en inte så kaxig Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Sandra och Novalie

Kyra på dig!

2010-02-15 @ 10:34:20
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Krya på dig vännen!



Jag är också hemma idag.... Ligger i soffan och försöker kurera mig på bästa sätt. Känns inte alls bra att vara hemma & sjuk, speciellt när jag bara hunnit jobba några veckor :( Kraaam

2010-02-15 @ 11:09:11
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: jessi

Krya på dig vännen! Det låter risigt det där.. Men snart är det över, skönt!



Om 2 veckor är ni nästan där!!! Jag har önskat mig pengar som födelsedagspresent av maken så jag kan shoppa lite i Paris! (ska ju försöka hålla igen, hans tur att shoppa mer. i helgen köpte han 2 par skor o vi ska ut o leta kostym) Jag längtar bara efter att få sitta med dig på franskt café, äta liet croissant dricka cappuccino o prata!!! Lovely! Jag ska kolla upp om det finns något bra ställe nära vårt hotell, säkert någon skyskrapa med modern snygg bar med utsikt över Paris där vi kan avsluta kvällen! (smart ha nära hotellet...) Men vi kan ju äta middag mer typiska pariskvarter.. kanske montmartre? där är ju såå mysigt på kvällen med mer avslappnade bohemiska restauranger med ´stäming. Du får gärna ge förslag med! Sen efter middagen gör vi ett stopp vid eiffeltornet i kvälls/nattsljuset som du inte får missa! ha haa du hör jag planerar för fullt! Kan göra på annat sätt med, bara förslag!



nu ska jag gå o duka lunch sen slutar jag 14 idag, härligt!



många hälsokramisar till dig!

2010-02-15 @ 11:34:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Cia

Usch, inte roligt att vara magsjuk :-(. Hoppas att du kryar på dig snart!

Kram

2010-02-15 @ 13:31:05
Postat av: Ann-Louise

Cia:

Tack snälla du! Det enda man vill när man är sjuk är ju att bli frisk, inget annat spelar någon roll!



Stor kram till dig!

2010-02-15 @ 13:44:10
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Din stackare, verkligen ingen rolig start på veckan.



Det är UNDEBART att halva januari har gått, HAPPY!



Krya på dig,

stor kram från Anna

2010-02-15 @ 14:22:35
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Jasså´, är du också dålig din stackare.

Jag är inte "sjuk på riktigt" men jag har liknande dina symtom.

Knorrar och suger i magen samt mår lite illa och får gå ofta på tjotta :(

Hoppas du snart är på benen igen!!



Kram

2010-02-15 @ 21:26:56
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0