Söndag med guldstänk






Nu när vintern bestämt sig för att stanna ännu längre så ska jag ändå känna mig fin och nöjd när jag går ut vinterklädd. Är sååå less på de vinterjackor och kappor jag har så jag köpte mig en ny idag på Mango. Svart, lite blank med skärp i midjan och till ett bra pris! Dottern fick en fuskpälsjacka från Zara och sonen köpte en t-shirt.

Blev glatt överraskad igår då Bella  skickade en award åt mitt håll!! Tack snälla du för de fina orden dessutom! Så här skriver Bella:

Ann-Louise - För din alltid lika intressanta blogg där man får ta del av ditt och din familjs liv på ett välskrivet sätt som alltid känns äkta och för den omtänksamma person du är!
Hade gärna skickat tillbaka den direkt till dig! För din blogg och du känns precis så -ÄKTA!

[guldblogg_73364520_74676801_74880928.jpg]

Vill också skicka awarden vidare till:

Emma - Hon får mig alltid på bra humör med sitt positiva sätt och kärleksfulla blogg! Emmas kommentarer i min blogg är precis likadana och gör en glad!!

Anna - Mysig och jordnära tjej med en blogg full av variation. Bjuder på fina bilder från sitt hus, tips på bra saker och lite personligt. Härlig blandning som jag gillar!


Önskar alla en mysig söndagskväll!!

Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Härligt med lite shopping, du har så rätt i att man ju faktiskt skall få känna sig snygg nu också oavsett om vintern stannar en stund till eller inte! Annars är det så lätt att skjuta allt på framtiden, "när våren kommer... då skall jag minsann..."



Kramar och grattis till din award, ha en riktigt mysig söndagskväll!!!

2010-02-21 @ 16:49:42
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Åh raring, vad glad jag blir :-) TUSEN TACK!

Jag gillar dig & bloggen så mycket, du är en av dem jag dagligen tittar in hos om jag hinner ;-) Ja du vet hur det är, i bland hinner man knappt blogga. I allafall har det varit så för mig sista tiden :-)

& du GRATTIS till awarden!!



Kanske skulle Emma & jag ta tåget till stockholm och mysa med dig och Jessi :-) hade ju varit TOPPEN!



Himla fin shopping, nästan så jag blir sugen att shoppa loss.



ha en fin avslutrning på helgen

KRAM

2010-02-21 @ 17:12:06
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Grattis till awarden =)



Jag kan inte det där med kodmallar alls. Jag ser mest ut som ett frågetecken när det kommer till sådant - haha! Denna tjej http://elinhammarstrom.blogg.se/index.html hjälpte mig med att få dit texten, så du får fråga henne snällt :-)



Ha en mysig kväll och jag ska också kika på skidskyttet varvat med annat. Kram

2010-02-21 @ 19:01:58
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Håller med Bella i allt vad hon skrivit! Du är väl värd utmärkelsen:-)



Oj...vad mycket snyggt du shoppat! Rätt tänkt. Det piggar upp att ha något snyggt på sig i vinterrusket!!



Kram

2010-02-21 @ 19:08:21
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Härligt med lite shopping, älskar ju Mango! Så nästa vecka vill jag ta en titt i Mango in Paris!!! Fattar du vad härligt att snart är vi där.



Ha en mysig söndagskväll så hörs vi!



kram

2010-02-21 @ 19:18:49
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Bella

TACK snälla för fina ord som värmer i denna vinterkyla som råder just nu, -18 grader visar termometern just nu... Är sååå glad att vi har vår kamin i vardagsrummet som värmer gott och att det är mysigt är ju en bonus :)



Vilken lyckad shoppingrunda du varit på, mycket fint som fick följa med hem, det är klart att du ska ha en fin jacka, det känns ju som om det kommer vara vinter ett bra tag till, köpe ju en vårkappa förra helgen, den hänger bra långt in i garderoben :)



Ha nu en riktigt skön söndagkväll och så får vi hoppas på fler svenska medaljer, ser rätt bra ut i skidskyttet i skrivande stund...



Kramar Bella

2010-02-21 @ 20:27:54
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: Susanne

Grattis till din utmärkelse, håller med om att din blogg är intressant och trevlig och skriven direkt från hjärtat.

Vilken underbar shopping det blev idag, roligt med lite nytt och vintern verkar hålla i sig ett bra tag till :o(

Skulle du inte hålla dig inne idag förresten????



Hoppas du har en mysig kväll hemma i tv soffan

Kraaaaam

2010-02-21 @ 21:00:57
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: edina

Frågestundd! (A)

frågaa påå

vad du vill jag lovar

att jag kommer att svara ärligt!

KRAM Edina!

2010-02-22 @ 17:33:36
URL: http://onlyedina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0