Ute i kylan


Strålande sol, gnistrande snö och 15 minusgrader.
Vi var ganska ensamma i friluftsområdet idag och
hade några sköna timmar i solen.



Vita vidder, helt orörda efter helgens snöoväder.
Fotona är tagna med mobilen, därav kvalitén.


God kväll!!
Nu har jag slöat några timmar i soffan efter en dag ute i friska luften. Otroligt vad trött man blir, men väldigt skönt trött efter en dag ute. Förkväll visas på tv:n och fina Sarah Dawn Finer är där och pratar om självkänsla och annat.

Tycker det är kul med makeoverinslaget också. Som frisör är man alltid nyfiken på hur de gör och hur de tänker, de andra frisörerna. Kommer ihåg när Johan Hellström var "ny", han jobbade hos Björn Axén och fick sen ärva hans stora våning på Kungsholmen. Han ärvde också uppgiften som kunglig hovfrisör och snacket gick i Stockholm. Nu har han blivit "gammal" och ser ju ut att kunna sin sak eller hur! Konstigt hur han har åldrats när jag inte gjort det, han har till och med gråa hårstrån och rynkor....det har ju inte jag...;-)

Ikväll blir det lugnt. Sonen spelar match men jag följer den online ikväll istället för på läktaren. I morgon väntar jobb med nationella prov på förmiddagen och sen studier på Universitetet igen. Lång dag med andra ord!!

Vad gör ni i kväll??

Kramar

Kommentarer
Postat av: milla-andante

Åh vad synd att jag missade Förkväll... TACK för din omtanke!!! Mår liite bättre idag...

Fniss... ja det är så konstigt att andra i ens ålder åldras men inte man själv...:)

KRAM

2010-02-22 @ 18:39:36
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: jessi

Vad härligt med friluftsdag. Vi hade 25 minus imorse men på eftermiddagen hade vi ca 12 minus o då var vi ute i solljuset- kändes lite vår ändå för solen värmde.



Jag gillar också make over inslaget, man får tips och idéer själv.



Ha en mysig måndagskväll!



kram

2010-02-22 @ 18:40:25
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ser ut som en härlig dag i solen men så kallt.

Jag fick napp på jobb, ska börja nästa torsdag :o) men det är bara ett vikariat på en månad att börja med. Bättre än inget och det är perfekt att få in en fot någonstans.

Hur torkar du då, stämplarna är ju så små?



Ha en skön kväll

Kramen

2010-02-22 @ 19:24:13
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Ja herregud, idag har det varit bra kallt!!

Frös ni inte halvt ihjäl på friluftsdagen?



Kram

2010-02-22 @ 20:39:03
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan :)

Klart att jag kan hjälpa dig med det.

I kodmallen rätt högt upp så finns det text som ser ut såhär; (kopierar texten som är över och under så att du ser vart du ska kopiera in det någonstans)



<div class="entrymeta">



<b>©</b> Elin Hammarström<br><br>Mina egna bilder får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.<br><br>



${EntryDate} @ ${EntryTime}



Hoppas du får det att funka! Kram

2010-02-22 @ 20:46:58
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Eller hur är det inte lite konstigt!!! Mina barn blir stora men jag , jag är fortfarande 22 ;-)

2010-02-23 @ 09:11:05
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej vännen!



tack än en gång för awarden, GLAD!



jag missade makeover inslaget, de är jätte rolig att se. Underbart att se reaktionen hos den som blir omgjord, oftast blir de både rörda och glada :-)



Du är absolut ung & vacker :-)



puss & kram

2010-02-23 @ 11:43:17
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0