Välkommen kalla lördag



Gillar min vägg som är prydd med diverse bokstäver och tecken
runt Freedom tavlan jag knåpade ihop för någon vecka sedan!
Mest förtjust är jag i mitt stora blanka A. Men nu är det dags att söka
vidare efter fina bokstäver att utöka väggen med!



Vinterstudion på tv visar slalom, ute är det 21 minusgrader men här inne har vi det varmt och skönt som tur är. Bävar dock för den elräkning som följer en sån här kall vinter....inte sen krigsåren på 40-talet har det varit en sån här vinter. De kan inte haft det lätt då så jag ska inte klaga mer nu =0).

Fredagen bjöd på besök av min ena syster och det är alltid lika kul att ses. Jag klippte henne, vi läste dikter, åt taco till Let´s dance och fortsatte prata fram till midnatt. Hon hade tagit en taxi hit och hör och häpna när taxin krockar i en korsning. Som tur var gick allt bra för alla men man tycker ju hon kunde ha bjudit på resan som plåster på såren, men icke.

Nu ska vi samla ihop familjen och åka och köpa en laptop och trådlös skrivare till dottern. Hon behöver dessa för sina studier som nu kommit igång på riktigt och jag tycker också att en ny skrivare är på tiden!! Sen ska vi tillbringa lördagskvällen som så många gånger förr, i en ishall med likasinnade.

Hoppas ni mår bra i vårt kalla land denna lördag och att den blir så bra som möjligt för alla!
Glöm ej vara med i utlottningen av min tavla. dragningen sker i morgon!!

Kramar

           
http://annlouisesvarld.blogg.se/2010/january/one-year-anniversity-1.html

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej!



Go du är! : - )



Jösses vilken snygg vägg! Du kan verkligen de där!!

Imorgon väntar jag spänt inför resultatet på lottningen ; - )



En laptop & skrivare är ju ett Måste då man ska plugga! Bra investering.



Själv blir de en tripp till de stora varuhuset idag. Hihi!



KRAMAR

2010-01-30 @ 11:09:00
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vilken fin vägg! När jag ser dina fina tavlor blir jag så sugen på att måla själv, det var lääänge sedan!



Kramar!

2010-01-30 @ 13:33:18
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Cicci

Din vägg är jättefin och passar din stil som handen i handsken. Pricken över i-et hade varit om du köpte ett @-tecken. Symboliskt för att du är en så duktig bloggare.



Haha, jag klagar på att vi har -7 grader. Du har ju tre dubbelt så kallt i Stockholm!



Kramar

2010-01-30 @ 13:43:19
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: jessi

mysigt med systerbesök för dig! Gillar din bokstavs tavelvägg!



Jag har fyndat både loppis o från elinmaria, det var maken som såg att det var ta 2 betala för en. så nu är jag mkt fattigare än förut... men nöjd med mina fynd! tyvärr var det utplockat o mkt folk där så vet inte om värt för dig att komma o kolla..



kul att vi kunde ses lite mer på torsdag, det ser jag framemot! Givetvis tar vi även matilde!



Sköt om dig o ha det så bra i ishallen! Snart ska jag äta lite tårta! (för mkt gottis för mig på sistone, har helt glömt vad vi sa... hihii... har du lyckats?)



KRAM

KRAM

2010-01-30 @ 14:35:42
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: cecce

Spännande att se vem som blir den lyckliga vinnaren!!

Här i skåne är det också svinkallt. Tror inte jag kommer i håg senast vi hade en liknande vinter!



Vad fin din vägg är med bokstäverna!! Estetiskt och snyggt!



Hoppas du har en fin kväll!!

Kram

2010-01-30 @ 21:00:33
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Roligt med besök av din syster, tur hon inte blev skadad.



KRAM

2010-02-01 @ 14:35:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0