En dotter!!!


Första gången vi fick se dig var den 7/2 1990. Ett underverk!!


Glada och lyckliga föräldrar om än väldigt trötta. Du fick en rosa rosett
i ditt mörka hår på BB, du var så liten och näpen och trött du med!


Du föddes på sommarens varmaste dag -puh!


                                          Dina första 6 månader.
Du växte och växte och växte - men väldigt långsamt och försiktigt.


                                    Första utomhusbadet vid Rudan 4/7 1991


Här fyller du 4 år och vi bor kvar i lägenheten med stora terrassen på
Vallavägen.


                                      Söt som socker redan som liten!


I dag fyller du 20 år och hur det gick till vet jag inte. Men jag vet att
Jag Älskar Dig min fina dotter Beatrice!


Ja nu skrämde jag kanske någon som tänkte att herregud, hon väntar barn! Men se så skoj ska vi inte ha utan vi firar Beatrice som fyller 20 år idag! HURRA!! Inget stort firande idag men vi har haft paketöppning med sång och Bea har fått välja middagen idag. Hon valde potatisgratäng med baconlindade kycklingfileér till. Jordgubbar till efterrätt. Sen har hon fotbollsträning i kväll så  det blir som en vanlig måndag med guldkant på. Festen med kompisar tar hon sen när alla är hemma igen, det är nackdelen med att fylla år på sommaren.

Själv så har vi städat tvättstugan idag och det känns bra. Tack för att det är mulet väder några dagar i allafall så man får något gjort! Måste plantera ner lite perenner jag tog hos pappa i trädgården också innan kvällen kommer.

På återseende mina bloggvänner och alla andra!

KRAM och GRATTIS Beatrice!

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Stort grattis till Bea!



Minns när jag fyllde 20 och hur vuxen man kände sig då ;) Speciellt när man fick gå och handla på Systemet - haha!



Kraam /Miia



Ps. Yes, regnar fortfarande! S U C K . . .

2010-07-26 @ 16:14:43
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Marie

Grattis till din söta dotter! (barnen börja komma i fatt oss i ålder, visst är det konstigt?)



Tråkigt med regn men bra för gräsmattor, stökiga tvättstugor, dammiga golv o dyl.



Prognosen lovar bättring till veckan, vi får hoppas på det! Ha en fortsatt härlig semester!!



kram, kram

2010-07-26 @ 16:40:23
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: jessi

Grattis till Beatrice!!! Jag förstod direkt att nu är det ett ultraljudsfoto på Bea men med tanke på senaste tidens blogg graviditets avslöjanden så lurade du kanske någon! hihii..



Äntligen funkar internet igen, de hade råkat koppla ifårn oss när skulle koppla ifrån någon annan.. clever! Men nu är allt frid och fröjd och jag är i cyberhimlen!!! hihii..



När åker du till London/Bryssel? Ifall vi skulle boka in en träff här. Skulle vara skoj att ses!



KRAM



2010-07-26 @ 16:54:13
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Åh vilket rörande inlägg!!!



GRATTIS BEA!!!



Här har vi sol i dag,

hoppas den skiner hos er i morgon.



KRAMAR

2010-07-26 @ 19:20:50
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja jag tänkte, vem ska nu ha barn ;o)

Jättefint kollage på din älskade dotter.

Stort grattis till henne på sin stora dag, tänk att vi har så stora barn Ann-Louise, är det ett tecken på att vi börjar bli gamla eller???



Hoppas allt är toppen med dig

Kraaaam

2010-07-26 @ 21:15:29
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Stort Grattis till Bea på hennes 20 års dag!!



Tiden går fort :) Så fint collage du gjort om din söta dotter, måste vara en härlig känsla att se sitt barn växa upp till en egen ansvarstagande och självständig person!



När vi åkt allsångsbåten har rederiet fixat antingen ett band eller en trubadur som spelar under resans gång och så får man ett allsångshäfte, riktigt kul har det varit och ett perfekt sätt att umgås!



Ha det gott



Kramar Bella

2010-07-26 @ 23:27:14
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Oj där trodde jag för ett tag att det var fler bebisar på g i bloggvärlden ;-)



Stort grattis till Bea på hennes 20-års dag! Tycker inte det känns länge sedan jag själv fyllde det, men hua det är ju superlänge sedan konstaterar jag här och nu.. Tur man inte har en benägenhet till att känna av någon större åldersnoja :-)



Njut dagen!



KRAM/Anna

2010-07-27 @ 15:55:58
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vilket härligt inlägg, jag tycker verkligen man märker i din blogg vilka starka band ni har till varandra i in familj!



Stort grattis till 20-åringen i efterskott & en stor kram till hennes fantastiska mamma :-)

2010-07-28 @ 08:55:08
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Jassi

Riktigt fint inlägg! Ha det fint :)

2010-08-10 @ 22:31:48
URL: http://itsybitsyspider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0