Soliga dagar


Underbar Ceasarsallad och ett glas rosé på uteservering vid Medis.
Helena tog Canneloni med kantareller och den var också supergod!



Solen sken och det var mycket folk ute på stan. Vi satt ute och åt men
när solen försvann blev det lite kyligt så vi gick vidare till mitt favvo-
ställe Muggen för dessert och ännu mer rosé!



Hur skön är då inte sommarlovets första dag! Min dag började med liten sovmorgon (svårt sova när man är förkyld) och sen lite fix och inköp inför NY-resan. Fick några viktiga telefonsamtal avklarade också.

Sen väntade en träff med Helena för att boosta oss ännu mer innan vi lyfter på tisdag. Vi höll oss på Söder och åt och drack gott i fina Sommarstockholm. Märks att något stort är på gång! Ja då syftar jag inte enbart på vår resa utan prinsessbröllopet såklart =0) Vår tredje reskamrat, Lena, bilar upp från Bryssel i helgen så henne får vi boosta sen.

Idag ska jag ta vara på solen men även planera packningen och tvätta det som behövs. Svårast är alltid att få med sig rätt skor och jacka....eller allt...jag är urusel på packning. Därför drar jag mig för det eller rusar runt och köper nytt som jag sen aldrig använder. Tur man kan handla det som saknas på plats så denna gång handlar jag inget mer här hemma nu.

Nu frukost!

Kram och ha en fin torsdag!!

Kommentarer
Postat av: jessi

ååh jag blir så sugen på maten när ser dina bilder... Ser smarrigt ut! är så hungrig på jobbet, vi äter kl 12... önskar åt tidigare!



Det är ju helt galet underbart att NY är snart här. jag glädjs enormt för din skull!



Ja Bryssel bli skoj som avbrott i husfixandet! jag kan ju liksom inte låta bli... hihii..



KRAM

2010-06-17 @ 11:15:12
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Hääärligt med sommarlov! Jag vill också ha ;)



Du verkar ha startat semestern på bästa sätt och salladen ser urgod ut! Spännande också att New York närmar sig.. Ni kommer få såå kul!



Kraaam /Miia

2010-06-17 @ 12:09:49
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Sofia

MMMM.. det ser helt galet gott ut :)



2010-06-17 @ 13:55:51
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Maten ser sååååå god ut, måste bege mig till Medis fortast möjligt =)



Ja nu är det snart NY-dags för dig, sååå kul för er! Hoppas ni får underbart väder, men lagom värme. För, för varmt är nog ingen höjdare där.



Ha en skön kväll, kraaaam

2010-06-17 @ 19:27:51
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Jo, jag har sommarlov! Började också min första sommarlovsdag med sovmorgon!

På grund av omständigheter som jag inte vill gå in på här på bloggen så måste jag skjuta lite på Italienresan. Tråkigt. Skulle eg. åkt på lördag men hoppas att komma i väg så snart som möjligt.



Lyckliga du som ska åka till N.Y. Du kommer inte bli besviken:-)



Många kramar

2010-06-17 @ 21:35:28
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken härlig dag du haft och tänk att ni snart åker till N.Y. Såååå häftigt!!!!



Kram och sov gott

2010-06-17 @ 22:16:50
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hoppas du mår bättre & packningen går finfint!



Härliga bilder från sthlm, längtar dit!!!



Kramis

2010-06-18 @ 18:49:12
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0