Lördag 27 mars 2010



            Enkelt och minimalistiskt är min linje i årets påskris.



God god morgon på Er!!

En hel helg ligger framför oss och det är härligt även om vårvädret verkar vänta på sig ett tag till. Gud så trött jag var igår kväll, somnade sittandes i soffan några gånger men tog mig genom Let´s Dance och fick se min favorit Mattias stå som vinnare. Har inte riktigt förstått varför Erik i EMD kallas "SnyggErik" det är ju Mattias som är "SnyggMattias" i mina ögon. Ja han är ju inte direkt oäven Erik heller men inte slår han Mattias. Sen har Mattias gjort ett otroligt jobb och utvecklats massor som människa, från att ha stått i bakgrunden har han nu klivit fram -sånt gillas!!

Ska strax ta på mig ytterkläderna och ta mig till Centrum. Ska inhandla ännu ett klädesplagg då det inte fanns i rätt färg igår så nu hoppas jag på mitt eget Centrum idag!!

Vad ska ni göra idag?


Kramisar till alla och speciellt Jessi som ligger hemma i magsjuka istället för att vara i Bryssel...stackare!

Kommentarer
Postat av: jessi

Tack. det värmde. Jag har nog inte varit så här risig sen barndomens dagar. säkert vinterkräksjuka för har så ont i kroppen med. men vad säger man "i nöd och lust" tillsammans i 10å. Maken pysslar om mig. Skönt att inte vara själv.



KRAM

2010-03-27 @ 10:54:09
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Godmorgon på dig själv! =)



Kul med bild på påskpiffet & det ser superfint ut! Less is more, heter det ju.



Nice med lite lördagsshopping! Själv strosar jag fortfarande runt i morgonrocken här hemma... Det har varit full fart så många helger i rad nu, så det känns skönt att få lata sig lite!



Stackars stackars Jessi! Vi fick också ställa in kvällens planerade utgång, eftersom Katta känner sig dålig och illamående. På min förskola har vi flera som legat däckade i någon konstig kräksjuka! Usch och fy!



Trevlig lördag! Kraaam

2010-03-27 @ 11:25:20
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Härligt med helg! Vi har dessutom påsklov så det känns liksom extra skönt. Vad jag förstår har ni lov efter påsk.



Hoppas du hittar vad du söker idag!

Skulle själv behöva fräscha upp garderoben lite:-)



Nu ska jag och fira en fd gammal kollega som fyller sjuttio! Antar att jag kommer va yngst i bygget och det kan ju kännas trevligt för en gång skull!



Trevlig helg!!!

Kramar

2010-03-27 @ 15:40:49
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Li

Jag bor i Småland. Vad fint du har gjort:)!



Kram

2010-03-27 @ 16:47:11
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Cicci

Kul med lite vårshopping. Butikerna i stan fick även besök av mig idag. Härligt att ni har vårväder i Sthlm. Idag har vårsolen inte tittat fram utan istället har himmeln varit fylld med en stor mängd gråa regnmoln.



Kramar

2010-03-27 @ 20:41:32
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilke snygg vas! Gör sig superbra där tillsammans med tavelväggen!



Jag hittade kuddarna men dock ingen matta. Den var SLUT! Hoppas hitta senare i vår då jag tror den passa bra i vår hall. : - )



Hittade du de du ville ha idag?



MYSKRAMAR

2010-03-27 @ 20:53:13
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Fint påskpiff!



Håller med, det är Mattias som är snyggingen i EMD & ingen annan.



Puss & kram

2010-03-28 @ 18:56:08
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0