Puss på Er!



Nytt från Sephora som inhandlades i Paris.
Äntligen har jag hittat ett läppstift som jag bara
älskar. Färgen, glansen, konsistensen och hållbarheten
är perfekt. Ångrar att jag bara köpte ett.....
Färgen heter Lip Attitude Glamour G09.


Åh vad skönt det är ute nu!! 7 grader varmt och det droppar från taken och på vägarna syns asfalten igen!! Är pigg från morgon till kväll nu när ljuset börjar återkomma.

Har haft en bra dag i stort, men med vissa stolligheter att styra upp och fick skjuts båda vägarna idag =Skönt!
Just nu sitter jag i funderingar efter ett möte vi hade nu på eftermiddagen i vårt arbetslag. Förändringar av den verksamhet jag jobbar inom är på gång till hösten och förslag ska presenteras på måndag. Man märker att alla funderar och håller hårt i sin vilja och tankar.

Jag hade ett medarbetarsamtal med min chef igår då han avslöjade en del redan för mig, vilket jag höll tyst om idag, och det innebär att jag ska vara med och utveckla verksamheten framåt. Känns bra att känna att man har ledningens förtroende och att de tycker man är kompetent. Hur vi ska gå till väga återstår att se då jag känner oro från en del. Så är det alltid vid förnyelse och omorganisation - allt nytt skrämmer en från början.

I dag blir jag serverad dotterns mat, hon har ännu inte avslöjat vad det blir och det spelar ingen roll då man bara får sätta sig vid bordet idag! Me like!! Sen hockeymatch igen...de vann första matchen i kvalet med 8-1 så vi hoppas på en repris idag!

Ha en skön kväll!
Puss och Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättefin färg och vilka sexiga läppar ;o)

Hoppas förändringarna är en fördel för dig, för ibland kan man bli riktigt besviken på allt som hittas på. Jätteroligt när man får ett sådant förtroende, sådant växer man av, i alla fall jag ;o)



Kram lilla du och ha en skön kväll

2010-03-10 @ 17:41:40
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka snygga läppar du har! Önskar jag hade såna! : - )



Snäll dottern din är som fixar mat till dig! Sånt där betyder så himla mycket.



Gud så skoj för dig att få vara med och bestämma lite för framtiden på er skola. Måste kännas smickrande att du blev utvald! Jag är då inte ett dugg förvånad för du verkar ha huvudet på skaft & vara en mycket klok kvinna. ; - )



KRAMEN till dig snygging!

2010-03-10 @ 19:05:50
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: jessi

Det låter spännande med förändringar på jobbet och att du ska vara delaktig i det!



Ja Sephora är ju så bra, älskar mina nya läppstift!



jag har äntligen kommit igång med läsandet, just nu läser jag boken Skola i normer av Lena Martinsson coh Eva Reimers. Den väcker tankar och känslor.



Ha det så bra!



kramis

2010-03-10 @ 20:58:55
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ohhh my vilka snygga läppar du har människa :-) färgen passar dig perfekt, snyggt, snyggt!



Gullig dotter du har som fixat mat hoppas det var gott!



Kram och god natt!

2010-03-10 @ 22:09:35
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilka fina läppar!

Snygg färg dessutom.

Finns det att köpa här i Sverige??



Duktiga du! Absolut tycker chefen du är kompetent annars hade du aldrig fått det förtroendet. Finns bromsklotsar överallt...tyvärr. Förändring är bra. Funkar det inte så får man ju ändra. Eller hur?



SV: Nej...jag ska inte överträna. Det är bara det att nu har jag tid. Tid att träna, vila, äta bra och ta hand om mej själv lite extra. Min tid är nu och jag tänker ta vara på den.

Försöker sakta men säkert hitta någon form av balans i allt, med jobb, fritid, tråkgöra osv.

Svårt - men det måste gå!



Hoppas maten var god!

Kram

2010-03-11 @ 18:02:34
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

GRATTIS till fina ord av chefen, han kan skratta sig lycklig som har dig som anställd :-)



Guuu vilka SNYGGA lips du har kvinna & färgen var mycket snygg!!!



Har ni 7 plusgrader, HÄÄÄÄRLIGT. Vi har runt nollan dagtid & grått har det varit de sista dagarna också...:-(



sv: JAA det är sååå kul att det syns!!! Känner inte av liten ännu, men snart är det säkert dags :-)



Kramar & trevlig kväll

2010-03-11 @ 20:04:22
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Sue

WOW....kolla in dom läpparna! Maken din måste gilla ;-)))))



Kul med samtalet med bossen oxå! Alltid skoj när man får utvecklas och få förtroende! Är du värd!



Puss gullan!



p.s vad blev det för mat?

2010-03-11 @ 20:30:38
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vilken jättesnygg färg och vackra läppar. Det vore kul om Sephora kom till Sverige men det tror jag knappast. Jag vill också hitta en ny färg som blir lika snygg på mig. Det är bara att ge sig ut och leta.

Kram från mig som tittar in då och då men har varit dålig på att kommentera.

2010-03-22 @ 14:34:20
URL: http://manskligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0