To-do Torsdag


Anna ville se mina vita haremsbyxor så här är dem!
De är av märket InWear och är hur sköna som helst.
Sitter åt i midjan men sen känns dem inte vilket passar
mig perfekt, snefickor i sidan och sleif i slutet av benet.


         
Biljetter är beställda till mig och min bästa vän L som
kommer till Stockholm i helgen. Vi ser filmen och sen
väntar bokat bord på Östgötakällaren. Ska bli så kul
att ses och planera för vår New York resa som går
av stapeln om dryga 3 veckor....FATTA !!!!! som
mina elever skulle ha sagt!!


Min To-do lista idag:

*En skön stund hos min Nageltjej Rosalie
*Mindre skön stund hos banken med mammas affärer
*Telefonmöte med bouppteckningsmannen
*Läsa en massa sidor i studentlitteraturen och sammanfatta
*Fortsätta ordna i möbleringskaoset nu när mammas möbel är här
*Planera för makens "kalas" på söndag
*Middag - VAD?
*Klippa en bekant

Förhoppningsvis kan jag göra en del av detta sittandes i solstolen med solfaktor 15. Så min lediga torsdag ser helt plötslig inte så ledig ut längre, men vad gör det! Jag mår ju bra iallafall!

Hoppas ni också gör det och får en fin dag!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Marie

Här uppe får vi inte sitta i någon solstol, såvida vi inte vill frysa och bli blöt!

Blåser kallt och strilar på, nästan så jag blir handlingsförlamad. Är inte roligt att hålla på ute när det är grått och eländigt.

Jättesnygga byxor, låter härligt att de är sköna och nästan inte känns.Det ska INTE klämma och trycka, det är bland det jobbigaste som finns.

Ha en riktigt bra torsdag/kram

2010-05-27 @ 09:30:04
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Anna

Galet att du snart är i New York! Bara inte Katla ställer till med nåt men det får hon inte göra!!!

Älskar Östgötakällarens mat. Ha en underbar dag! Själv drar jag på konferens och hoppas på massa god mat!

2010-05-27 @ 10:28:52
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Emma

Heej fina Ann-Louise!



Huvudsaken är att man mår bra sen gör de inget att man har många järn i elden ; - )

Hoppas du fått gjort de du skulle idag!



Hur är de med dig? Hur känns de nu?



Här ösregnar de och solen skiner. HAHA! Stämmer inte riktigt.

Är lååånledig fre,lör,sön och då ska de minsann njutas och ta hand om dagarna.



Tack för dina söta kommentarer hos mig under mitt lilla bloggguppehåll. Blev inte så långt som de kändes att de skulle bli ; - )



PUSS & KRAM

2010-05-27 @ 18:57:48
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: jessi

Så fina byxor, somriga o härliga! Jag skulle behöva liknande, perfekt för sköna sommardagar.



Tänk att om 3 veckor är ni i NY, vilken lycka! Ja visst ska det blir underbart att se filmen!



KRAM

2010-05-27 @ 20:01:39
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Hihi, TACK för att du antog min uppmaning :)

Vad sköna och fina byxorna ser ut!



Ha en fortsatt bra torsdag!

Kolla var jag har varit idag...



KRAM

2010-05-27 @ 20:46:08
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jättemysiga byxor!

Tack för pratstunden :o) Hoppas dottern fick någon mat till slut.

Så underbart att snart få åka till New York, avis ja det kan du tro ;o)



Kram och sov gott

2010-05-27 @ 22:14:23
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Emma

Önskar dig & din familj en fin helg!



Många Kramar till dig

2010-05-28 @ 15:59:20
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Jösses vilken mysig fredagkväll ni har framför er! Härligt när mannen i huset tar tag i handling och dyl. ; - )



Sv: Jens är klar med sitt jobb på skolan för denna gång. Vi hoppas att han får fortsatt till hösten,men de dröjer innan besked kommer. Nu i sommar ska han jobba som brandman heltid som förra sommaren. LYX då han är ledig oh då ska han minsann få städa ; - )



Lyckost dig som har suttit ute och solat. Här hemma regnade de för en stund sedan och de är tyvärr väldigt kallt ute : - ( Men nu visar sig solen..



Ha en härlig kväll vännen!



Många Kramar

2010-05-28 @ 17:31:19
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0