På julklappslistan 1



♥ FLEA MARKET STYLE    by Emily Chalmers och Ali Hanan



Till Tomten:
En inspirationsbok jag blir glad av!! Titta bara på alla
bilder här under så förstår du!





Kan ibland önska att jag kunde ha ett "ordnat kaos" här hemma, där alla favoritsaker fick plats och att det inte blev dammigt och svårstädat. För någonstans inom mig älskar jag verkligen den här stilen men jag ser svårigheter som gör att jag väljer det enkla och minimalistiska. Försöker istället samla mina favorit loppisprylar i grupper här hemma, organiserat och kontrollerat....säger en del om mig som person ha, ha. Förstår ni varför jag aldrig tågluffat......;-)

Nu ska jag titta vidare på Leila, håller med de flesta andra om att jag hade väntat mig mer av henne!


Stor Kram - jobb i morgon - sen helg!

PS. Tack för alla underbart värmande ord i mitt förra inlägg! Känner mig redan mycket gladare!

( Alla foton hittade jag här: http://owl-and-peacock.blogspot.com/2009_09_01_archive.html)

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ja visst brukar Leila göra bra mycket bättre program, det tycker jag också =)



Ang fler barn så känns det faktiskt som jag skulle kunna skaffa myran ett syskon tätt in på, tycker inte detta med att vara gravid varit jobbigt alls, men man ska ju inte säga hej före man är över bäcken eller vad det nu heter ;-) Nu hoppas vi bara att lillmyran föds frisk sedan är ALLT annat bonus vad som händer.



Ha en fortsatt mysig helg, kraaaaam

2010-11-18 @ 21:59:23
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: cecce

Oj, vilka härliga bilder! Önskar också ibland att jag fick till stilen lite här hemma:-)

Vad gäller stil, så läste jag ditt förra inlägg. Tycker du ska klä dej som du känner för, passar i, och trivs i, snarare än att tänka på ålder. Skit i det. Tycker du klär dej alldeles förträffligt. Inte för ungt och inte för gammalt! Du är fin i ditt långa hår!!



Hoppas din förkylning ger med sig och att du får en fin helg!

kramar

2010-11-18 @ 22:15:28
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hej vännen, skickade precis ett mail till dig :-)



Hoppas att du får en skön fredagskväll med familjen, kramar till dig!!!

2010-11-19 @ 17:15:42
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0