Bästa dagen


                       AWARD till MIG!

Jag fick en award för flera dagar sen av Emma som jag blev väldigt glad över! Tack fina du, jag skickar genast till baka den till dig och Jens!! Till awarden följer en utmaning cch den är att skriva 3 saker som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild. Sen skicka vidare till 5 andra bloggare.

Min familj - Består av maken Roger och barnen Beatrice och Oscar. Barnen börjar bli stora nu, behöver mig inte lika mycket längre, och jag får lite ångest över tanken att de snart ska flytta från mig!! Hur klarar man det? Vill ju ha er runt omkring mig hela tiden så jag kan se att allt är bra! Älskar er så!

Min syster - Hon är den som känner mig bäst utanför familjen. Hon är den jag kan prata med om mamma och hon förstår mig precis. Fast vi tjafsar ibland också....;-)

Min pappa - Snart 82 år och ungdomligare till sättet än många 50-åringar. Alfahannen som finns där som en fast klippa. Facebookar, Skypear och skriver i bloggar, vågar, vill och provar. Finns inget han inte kan!!


                                      OSCAR Julen 1992

♥Min Favoritbild får bli denna från Oscars första jul! Han är 7 månader, så där härligt rund och glad hela tiden. Hans leende och glädje och hans glittrande ögon, de små fingrarna och tårna, ja denna bild har fastnat hos mig!
Finns många egentligen men denna har något speciellt!

Kan inte välja ut bloggar och de flesta har redan fått så det blir som "kaka på kaka". Hoppas över det om man får ;-)

Nu blir det en soft fredagskväll i rosa huset!
Vill också tacka alla för era fina kommentarer om min mamma!! Jag tror hon såg.....

♥Ann-Louise kramar om Er!






Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken gosig bild på Oscar, så där härligt rund o go som små barn kan vara!



Ja visst är det viktigaste ens familj, det är grunden i ens liv.



jag ringer imorgon, siktar på zetas men om märker att ej går så tar vi lite senare annanstans! idag haft riktigt skitdag (mår galet illa o är yrslig) men snart kommer maken hem så det känns mysigt!



KRAM ha en fin fredagkväll! Jag satsar på idol, undrar hur de ska göra nu när Alice hoppat av...



KRAM

2010-10-22 @ 16:59:56
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

om zetas kl 14, för de stänger 1530. Ok? Hoppas får plats inne för vet ej om jag kan sitta ute i kylan.. Då får ändra till annat café.. Tar du bilen dit?



KRAM! längtar!!!

2010-10-22 @ 17:48:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Det låter bra! Jag mått lite bättre nu på kvällen, ätit lite mat så känner mig piggare!



KRAM

2010-10-22 @ 19:47:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis till awarden :)

Hörde på radion att det var snöoväder i Stockholm, känns lite tidigt tycker jag men såg att den första snön kom i Norrköping den 4/11 förra året så det kanske är dags. Ingen snö i Skåneland idag men det har blåst storm istället :(

Gosig bild på sonen och du man överlever deras flytt med men visst saknar man dem otroligt mycket!!!



Kramen

2010-10-22 @ 21:54:55
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Far

Du vet ju att jag läser Din blogg så Du skrev väl det där om mej bara för att göra mej stolt. Ha ha.

Bamsekram.

2010-10-23 @ 07:45:11
Postat av: Ann-Louise

Far:

Såklart! Måste ju hålla dig på bra humör (fniss)...men det stämmer ju!! Finns ingen som dig, mig veterligen. Puss & Kram

2010-10-23 @ 10:06:36
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Kusin Anders

Instämmer om din far , hans lillebror är rätt lik han med.

Vi har bra grund att brås på vi.....

2010-10-23 @ 15:53:25
Postat av: jessi

testar här! funkar ju ej kommentera alls för mig..

Jag har skickat mail till dig!



KRAM

2010-10-24 @ 21:38:42
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

testar här! funkar ju ej kommentera alls för mig..

Jag har skickat mail till dig!



KRAM

2010-10-24 @ 21:39:06
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

testar här! funkar ju ej kommentera alls för mig..

Jag har skickat mail till dig!



KRAM

2010-10-24 @ 21:39:20
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0