Underbara Bar med Caroline

           

           


Fick en välbehövlig sovmorgon i morse och har sedan hunnit med en liten loppistur där jag gjorde några fynd. Hittills har min helg innehållit det jag gillar bäst och hoppas den fortsätter så!

Fredagskvällen tillbringades på Söder med Caroline Underbara Bar. Ett trevligt ställe med stor mysfaktor och blandad publik men så här i efterhand så kunde man väl önskat lite mer av maten. Funkade, men inget mer blir mitt betyg. Sällskapet var desto bättre och hur vi lyckades prata bort 5 timmar, som kändes som 2, är otroligt. Alltid spännande träffa en bloggerska man aldrig träffat in real life, men Caroline är lika trevlig som hennes blogg är. Jordnära med sunda värderingar och funderingar och med mycket kloka ord! Att som höggravid orka en helkväll på stan en fredagskväll och dessutom vara så vacker kan jag inte annat än imponeras av. TACK för en trevlig kväll och ser fram emot fler träffar!

Nu ska jag gå en sväng med dammsugaren, fixa huset helt enkelt, för att sedan kunna njuta en lugn hemmakväll.

Trevlig helg till alla Er!

Kram


Kommentarer
Postat av: jessi

Vad roligt att ni hade det så bra igår!!! Bloggandet är ju fanstastiskt, man möter nya goa människor som förgyller ens liv!



Caroline verkar ju vara en härlig person, det har jag alltid tyckt o ser framemot träffa henne när jag mår bättre!



KRAMISAR!



ps: vad tror du om 2 veckor?



ps2: jag mår så mkt sämre igen, tror inte jag orkar göra så mkt som jag önskar om kvällarna, tar på krafterna o jag blir bara sämre. Idag har jag inte kunnat röra mig ur sängen, helt däckad. Sa till D att jag minns inte ens hur det är att inte må illa, kunna äta normalt, inte ha magont... Jag kommer vara världens lyckligaste när det här är över!!!!



KRAMISAR

2010-10-09 @ 15:48:44
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad roligt att ni hade det så bra igår!!! Bloggandet är ju fanstastiskt, man möter nya goa människor som förgyller ens liv!



Caroline verkar ju vara en härlig person, det har jag alltid tyckt o ser framemot träffa henne när jag mår bättre!



KRAMISAR!



ps: vad tror du om 2 veckor?



ps2: jag mår så mkt sämre igen, tror inte jag orkar göra så mkt som jag önskar om kvällarna, tar på krafterna o jag blir bara sämre. Idag har jag inte kunnat röra mig ur sängen, helt däckad. Sa till D att jag minns inte ens hur det är att inte må illa, kunna äta normalt, inte ha magont... Jag kommer vara världens lyckligaste när det här är över!!!!



KRAMISAR

2010-10-09 @ 15:48:57
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad roligt att ni hade det så bra igår!!! Bloggandet är ju fanstastiskt, man möter nya goa människor som förgyller ens liv!



Caroline verkar ju vara en härlig person, det har jag alltid tyckt o ser framemot träffa henne när jag mår bättre!



KRAMISAR!



ps: vad tror du om 2 veckor?



ps2: jag mår så mkt sämre igen, tror inte jag orkar göra så mkt som jag önskar om kvällarna, tar på krafterna o jag blir bara sämre. Idag har jag inte kunnat röra mig ur sängen, helt däckad. Sa till D att jag minns inte ens hur det är att inte må illa, kunna äta normalt, inte ha magont... Jag kommer vara världens lyckligaste när det här är över!!!!



KRAMISAR

2010-10-09 @ 15:49:16
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

vad hände, varför finns det 3 exemplar av min kommentar?? ha haa...



kram

2010-10-09 @ 15:50:17
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

vad hände, varför finns det 3 exemplar av min kommentar?? ha haa...



kram

2010-10-09 @ 15:50:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jessi:

Alltid kul höra av dig, så några extra kommentarer gör mig bara gladare ;-)

2010-10-09 @ 16:14:58
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Tack igen för igår, vilket härligt inlägg och med så fina ord :-) Håller precis med dig om maten, nästa gång kanske vi ska ta hamburgaren på Östgötakällaren istället ;-)



Nu skall jag försöka röja undan lite innan min svåger + svägerska kommer på middag och spelkväll, måste ju hinna med ett blogginlägg ikväll också!!! Fick några jättebra bilder på dig igår :-)



Massa kramar & ha en riktigt mysig kväll!

2010-10-09 @ 17:09:07
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad roligt att kunna ses så där "spontant" med en bloggvän!!! fantastiskt vad lätt och fint att få nya vänner genom internet!!!



Ha det fint i kväll med!!



kram!

2010-10-09 @ 19:10:44
Postat av: Susanne

Mysigt med en bloggträff igen, Caroline verkar vara en go tjej. Stackars Jessi som inte kunde vara med, så hemskt att vara så dålig när man är gravid och ska vara lycklig :(

Cecce och jag pratar om att ta tåget till Stockholm någon gång framöver och då hoppas jag att du har tid att träffa oss :o)



Ha en skön söndag

Kramen

2010-10-10 @ 09:27:35
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhh vad mysigt dte såg ut, önskar jag hade kunnat vara med, men typiskt att dte alltid ska krocka när det väl häner något kul. Men det får bli fler gånger!



Tusen tack för tipset om att jags ka torrborsta bröstvårtorna, ska banne mig göra precis som du säger och härda dem för lillens ankomst ;-) Massa tack som sagt!



Hoppas du får en härlig söndag, stor kraaaam

2010-10-10 @ 12:38:27
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Den där efterrätten ser ju inte helt fel ut..:)

2010-10-10 @ 19:48:24
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0