Askonsdag i Sjöstaden


Mötte upp dessa chica mammor med söta bebisar i Sjöstaden idag!


Efter promenaden vankades fika hemma hos Caroline med den godaste
hallonpajen jag någonsin ätit! Till den serverades vaniljglass och en latte!
 

                                                               MUMS!!!!


Enda killen i sällskapet var Maximilian som är helt inne på att stå för
tillfället. Söt som få är denna lille grabb som vet vad han vill! Just idag
var mamma Anna bäst även om jag knep lite gos också (=protester ha, ha)


Min bästa vän i dag var Majken. Kändes som om vi förstod varandra,
skrattade åt samma saker och kunde hålla en dialog vid liv ;-)
Underbar och gosig, man förstår vem hon brås på!



       Ja vad säger man! Både famnen och hjärtat fyllt av glädje ♥


Tack Caroline för en trevlig dag och supergott fika. Tack till Anna också
såklart för sällskapet och till båda för de uppskattade presenterna! Tror
jag måste baka nu....nästa gång fikar vi hos mig eller hur!?!


En må bra dag i Ann-Louises värld! Varför inte fylla påsklovet med det man gillar!

En härlig dag följdes av en härlig kväll! Oscar är hemma igen (men han drog genast ut på stan för att se Barcelona fotboll på storbildstv med polarna -men det var kul att se honom) och supergott grillat med tsatsiki. En dotter som tar undan allt efter maten och nu fortsätter jag smutta på vinet till finalen av "Mästerkock Sverige".
Jo tack jag  mår bra nu!

Kram!

PS! Jag är med och tävlar om fina rostiga siffror från Mormor Elsa hos Anna! Kolla här:
http://ansobloggar.blogg.se/2011/april/min-forsta-tavling.html


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Nu finns receptet på bloggen, just for you :-)



Tack för en jättemysig dag, extra skönt med några trevliga timmar med er en dag som denna... Negativa besked igen tyvärr, får väl ta nya tag imorgon för vad annat kan man göra???



Stor kram till dig och ha en riktigt mysig påsk!!!

2011-04-20 @ 21:23:30
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Tack för affirmationen, den behövs :-)



Håller med, jättefina bilder allihopa! Måste nog gå och pussa lite på de små som sover, bra medicin när man är lite ledsen...



Stor kram igen (och tack igen för de fina äggen, skall jag ta med till stugan så vi kan pynta lite imorgon)!!!

2011-04-20 @ 21:43:25
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Åhh vilka fina bilder du tagit! Jag fick inte till knappt några alls tyvärr, hade fått till någon konstig inställning på kamera, hmmmm!



Tusen tack för presenten och det mysiga sällskapet till Sickla. Njut nu påsken så hörs och ses vi och en fika hos dig kommer jag och Maximilian gärna på framöver och då hoppas jag att han är på bättre humör ;-)



KRAAAAAAM

2011-04-20 @ 21:59:48
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: cecce

Åh...vilket bebismys! Du ser ut att trivas som fisken i vattnet!

Ser ut som om ni haft riktigt mysigt! Måste kolla in receptet inne hos Caroline. Såg vansinnigt gott ut!



Men du...tack för den fina kommentaren...den värmde gott. Det är sådana små hejarop som gör att jag fortsätter de dagar jag tänker att jag borde ägna mig åt något annat än bloggandet!!



Kram fina du!

2011-04-21 @ 01:00:06
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga bilder du tagit! Det ser ut som ni hade en mysig dag, den där pajen låter ju himmelsk... mums!



Ha en bra skärtorsdag min fina goa vän!!!!



KRAM

2011-04-21 @ 11:02:31
Postat av: Anonym

det var jag!



jessi

2011-04-21 @ 11:02:47
Postat av: Anonym

det var jag!



jessi

2011-04-21 @ 11:03:04
Postat av: Bella

Vilka fina bilder du tagit, så goa det är de små bebisarna och du ser ut att trivas gott med de små i ditt knä :)



Mysigt med en fika med goa vänner som ger positiv energi, bästa sättet att tillbringa ledig tid med!



Hoppas du får en riktigt trevlig påskhelg!



Kramar Bella

2011-04-21 @ 21:26:33
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Annas inspiration

Vilken fin dag med goda vänner,

pajen ska jag baka någon gång...



Kramar

2011-04-22 @ 07:17:20
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0