Drottningholm









Vad ska vi göra en lååång dag som långfredag, funderade vi i morse? Solen lyste med sin frånvaro och vi var sugna på en liten utflykt innan vi skulle till en hockeyhall för att se kompisarnas son spela match. AIK har ishockeycup hela helgen och dem är fast i sysslorna där så tyvärr fick vi inte ihop tiderna för att kunna ses som vi brukar.

Sagt och gjort så åkte vi till Drottningholms slott för att strosa i slottsparken. Väl framme hade solen också kommit fram så vi fick en härlig stund i fin miljö. Vi prickade in vaktavlösningen också och fick se Livgardet på nära håll.

Nu har jag och dottern bakat en Miras Mirakel paj a lá Caroline som vi ska festa på efter middagen. Här har vi en mysig familjehemmakväll i kväll! Skönt!

Stor Påskkram!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Härliga bilder, ni har också haft fint väder ser jag :)

Jag vet att headern försvinner ibland och det är något fel på den sidan som den är gjord på säger sonen, kommer snart tillbaka hoppas jag.



Kramen

2011-04-22 @ 20:59:12
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilka fina bilder, kul att hitta på något tillsammans en ledig dag och gott att solen kikade fram på Er!



Hoppas du får en mysigkväll och en fortsatt trevlig påskhelg!



Kramar Bella

2011-04-22 @ 21:58:55
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Drottninggholm är så fint, länge sen jag var där.

Det låter gott med den där mirakelpajen, måste testas någon gång!



Påskkram o puss till dig!



Jessi

2011-04-23 @ 09:24:57
Postat av: carina

Här har vi oxå fint väder :)

Men inte så man kan gå i shorts och linne! Men det kommer det oxå. Den som väntar på något gott....

Ha en fin dag!

Kramen♥

2011-04-24 @ 12:57:36
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Carolines hemligheter

Jag bakade också en ny "mirakelpaj" här igår och den gjorde succé, måste prova mer ur den kokboken om allt blir lika smaskigt som pajen ;-)



Hoppas att ni har en riktigt fin påsk, stor kram till er!!!

2011-04-24 @ 17:19:03
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0