EAT




Röda plexiglasbokstäver från Systrarna Voltaire har tagit plats i mitt
kök och uppmanar till att äta. Inga problem i denna familj med
träningsgalna medlemmar. Den som däremot borde äta mindre (sötsaker)
är jag för jag tränar ju inte!


I detta kök har jag nu tillringat mina vakna timmar hittills och sitter kvar där nu också och skriver. Jag har förberett både förrätten och desserten till kvällens middag och båda smakar ljuvligt kan jag meddela. Börjar redan längta till kvällen....

Grillen är framplockad och fixad, kyckling ligger i marinad så nu är det bara vännerna och solen som inte är på plats. Den ena faktorn kommer ju, det är säkert, men vad gäller solen kan man bara hoppas. Varmt är det iallafall idag och det är ju skönt. Snart är all snö helt borta!

Nu ska jag plocka ordning lite, duka bordet och annat skoj!

Önskar alla en fin lördag ♥

Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en mysig kväll med vännena!



Kramisar



Jessi

2011-04-02 @ 12:45:02
Postat av: Susanne

Oj vilka fina bilder du bjuder på :)

Ha en mysig kväll



Kramen

2011-04-02 @ 16:39:43
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie

EAT med röda bokstäver ser så bekant ut, var har jag sett det nyligen??? (hmm det var nog på en blogg kom jag på) jättetufft i alla fall!



Ha så kul i kväll med vännerna, det hade vi i går kväll med våra vänner (känner mig fortfarande lite trött i mössan)

kramar!!

2011-04-02 @ 17:13:38
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: cecce

Vad läckert med bokstäverna! Skulle jag gott kunnat tänka mig här hemma.

Dina öppna hyllor i köket, med alla skålar och blommor är underbara. Så inspirerande! Måste va skönt att ha ett nytt kök och jag hoppas få skryta med detsamma vad det lider!



Här har varit strålande väder idag. Jag har gått utan jacka och det känns verkligen som om våren kommit nu.

Kollade med min syster angående sommarbostad...de ska tydligen hyra ut ett av sina uthus (gamla hönshuset...exotiskt va?:-) som de renoverat. Nästa gång jag åker upp ska jag ta lite bilder så kan jag maila dem till dig för att se om det är något för er i sommar.

3000 för en vecka vill de ha. ( Så kan jag komma med lite kaffe och kakor på eftermiddagarna:-)

För övrigt håller jag öron och ögon öppna för att se om det dyker upp något annat. Det mesta är ju väldigt dyrt. Ska man hyra längst med vattnet får man räkan med ca 8000 för en vecka.



Hoppas ni får en riktigt mysig kväll. Här bakas det pizza!



Kramar

2011-04-02 @ 18:19:59
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilka fina bokstäver :) Passade ju perfekt i ditt kök, det ser så fint och smakfullt ut hemma hos dig. Vissa hem kan bli så stilrena och vita att det blir sterilt, ditt ser så harmoniskt och levande ut :)



Hoppas du får en toppenkväll med goda vännerna och att solen kikade fram så småningom!



Kramar Bella

2011-04-02 @ 20:48:00
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Visst var det en fin färg, är riktigt nöjd själv!



Du har mail vännen min!



KRAM

2011-04-03 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0