Happything ♥


                                                          Happything från Lindex


                            Två olika tyger möter varandra i perfekt harmoni!


Passade alldeles perfekt till min spetsblus som jag köpte i LONDON i
mars. Inte helt lika i färgen men så gott som och skönt att något att
dra över axlarna en sommarkväll!



Vissa saker får ens hjärta att hoppa till en aning extra och en känsla av välmående brer ut sig. Denna skira klänning är en sån sak, den ger mig glädje redan på galjen och det är både färg och form som tilltalar mig. Hade jag ett större hus, kanske med en stor walk-in-closet så skulle mina Happythingkläder hänga framme hela tiden!

Annars har denna Annandagpåsk bestått av solstol, glass, toning av håret, målande av naglar, och andra förberedande aktiviteter av nödvändigt slag inför en ny arbetsvecka. Så här brun som jag är nu har jag nog aldrig varit i april förut om jag inte varit utomlands. Shit vilket påskväder vi fick!!!! Tack för det du som bestämmer ;-)

KRAM och ha en fin måndag mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Superfin klänning, passar fina dig perfekt kan jag tro :)

Härligt att få lite solbränna, jag har inte haft ro att sitta så mycket i helgen ;(



Kramar

2011-04-25 @ 19:55:45
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hur gör jag för att få ett hjärta i bloggen, ser att du har några i texten???



Kram igen

2011-04-25 @ 19:57:04
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Åååh, vilken ljuvlig klänning!! Det var verkligen jättefin, tror jag får kika in på Lindex imorgon och spana in den :)



Vilken härlig påskhelg det ser ut som du haft, även om det är skönt att få göra bort en del måsten här hemma så längtar jag efter att få komma dit med huset där det inte är så mycket att göra som det är nu, skulle gärna velat gjort lite mer än målat i helgen, men som sagt skönt att få det gjort och vilket väder det varit!!



Kramar Bella

2011-04-25 @ 20:43:32
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Tack snälla nu kan jag infoga hjärtan, som jag klurat på det ;)



Kramen

2011-04-25 @ 21:16:44
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Klänningen är jättesöt!

Kan tänka mig att du passar perfekt i den!



När vi åkte till Tyresta tänkte jag på dig.

Bor du i sista området innan Nationalparken "börjar", i radhusområdet där?

Fnulade på om det kunde vara så att du bodde i ngt av de rosa husen där :).



Annars är ju Drottningholm mina gamla hemtrakter :).

Eller iaf kommunen. Är uppvuxen på Ekerö och där var vi på påskafton :).



KRAM på dig brunis, från en annan

2011-04-25 @ 21:55:12
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0