William & Kate



Minnestallrik som jag fotade på Harrods i mars när Bea och jag var
i London. Fanns förvånandsvärt lite kring bröllopet då men antar att
det är galet där just nu! Höll förresten på att riva ner allt med min
väska i fotoivern....hemska tanke!


ÅHHH så fina de var idag William och Kate  (och David Beckham) när de gifte sig i Westminister
Abbey. Kopplade upp datorn på SVT's livesändning när jag hade bild-
lektioner idag och kunde faktiskt se större delen av bröllopet fast jag
var på jobbet....bra elever som sköter sig själva (eller så var jag över-
tydlig med mina instruktioner för att få lugnt.....)

Nu kopplar jag av efter en arbetsvecka med en Chevrè Chaud och ett glas bubbelvatten. Är nyklippt och fin i håret, lite synd kanske att man inte skulle ha middag idag då jag är fönad snyggt och vippigt. Det som händer ikväll är väl i och för sig kul också, Bea spelar fotbollsmatch, men jag vet inte hur många som bryr sig om min frisyr där!

Önskar alla en fin kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Haha, vad jag älskade din första mening där allas vår hunk David Beckham fick vara med på ett hörn :-D Precis vad jag behöver just nu, lite befriande skön Carro-humor!



TACK för din kommentar, du får gärna vara min dr Phil ;-) Och barnvakt framöver så att vi kan gå på bio tackar jag inte nej till, skulle vara otroligt skönt att sjunka ner i en biofåtölj och släppa den här jävla skiten (för att tala klarspråk...) en liten stund! Nåväl, på söndag kör vi nya friska tag så håll gärna tummarna då... KRAMAR

2011-04-29 @ 22:42:38
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha haa.. smart drag att kolla via webben!

ja men nu var du snyggast på matchen, alltid något! =)



Ha det gott!



KRam

2011-04-30 @ 16:15:51
Postat av: Anonym

det var jag!



jessi

2011-04-30 @ 16:16:10
Postat av: Anonym

det var jag!



jessi

2011-04-30 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0