Lata dagar


                                                                  ALYKES BEACH

            
            


Hej igen!!

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka på Zakyntos!! Ön överraskade mig och var
mycket mer av allt än jag förvänat mig. Det starkaste intrycket på mig gjorde nog vattnet,
de turkosblå lagunerna med den vita sanden och att det var kristallklart. Till och med jag
badade gärna. Sen var det nog tillgängligheten, det lagom stora och som sagt, färgerna
jag bär med mig inom mig när hösten kommer.

Har som vanligt en massa bilder att visa och guldkorn att tipsa om, så ni lär få läsa mer om
min resa till Zakyntos den närmaste tiden.

Nu ska jag susa och sova ut i morgon i min egen säng...är nog det enda jag saknat
(förutom barnen så klart) och det ska bli skönt!

Kram Kram så hörs vi snart igen :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem!



Det ser härligt ut, kan bara tänka mig att vattnet är ljuvligt där. Skönt att göra en resa i slutet av semestern, det kan man leva på länge!



KRAM



jessi

2011-08-10 @ 19:11:47
Postat av: Anonym

Välkommen hem!



Det ser härligt ut, kan bara tänka mig att vattnet är ljuvligt där. Skönt att göra en resa i slutet av semestern, det kan man leva på länge!



KRAM



jessi

2011-08-10 @ 19:11:56
Postat av: Anonym

Välkommen hem!



Det ser härligt ut, kan bara tänka mig att vattnet är ljuvligt där. Skönt att göra en resa i slutet av semestern, det kan man leva på länge!



KRAM



jessi

2011-08-10 @ 19:12:15
Postat av: Cia

Ser underbart ut :-). Välkommen hem.

2011-08-10 @ 22:22:44
Postat av: Ann-Louise

Cia:

Tack snalla du!

Zakyntos var en fin fin grekisk ö. Måste nog tillbaka dit nån gång ;-) Har du varit där?



Kram

2011-08-10 @ 22:42:14
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Vilka underbara bilder, längtar tillbaka nu när jag ser dem! Fick du någon användning av mina tips förresten?



Tack för dina snälla ord i ditt pepp ang Maximilian!



Puss & godnatt!!!



2011-08-10 @ 23:22:17
Postat av: Cia

Har aldrig varit i Grekland men har börjat känna mig sugen på att åka dit och när jag ser dina bilder känns det ännu mer som nåt jag vill göra :-). Har även tittat på bilderna i nästa inlägg och dom var också otroligt fina. Visst har du varit i Grekland flera gånger? Är Zakynthos ett av dom bättre ställena du åkt till eller har du nåt annat resmål du skulle rekommendera där?

Älskar frappé, såg så gott ut på bilden :-).

Kram

2011-08-11 @ 09:12:55
Postat av: Ann-Louise

Cia:

H

Kom just på att jag inte svarat dig!!

Jag har varot i Grekland 14 ggr räknade vi ut. Gillar det mesta med Grekland faktiskt och alla ställen har sitt speciella, men på Zakyntos var vattnet och färgerna ännu mer speciella. Därför blev Zakyntos en ny favorit!!

Har varit på Kos, Rhodos, Kreta, Samos (och Cypern)

tidigare. Kreta och Rhodos är större öar och känns mer turistiga än Samos och Zakyntos och Kos är en ungdomsö men har massor med fina ställen om man vill undvika bargatan ;-)



Tyckte att priserna var humana fortfarande och man lever gott den vecka man är där!

Tycker verkligen du ska åka dit nån gång!!



Kram

Ann-Louise

2011-08-14 @ 10:26:05
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0