Pippi Bird Fågel



En ny inredningsdetalj kom upp på en av väggarna i hallen igår.
Det är en vit pippi som jag köpte på Habitat på Regent Street i
London i mars när Beatrice och jag var där. Habitat är förövrigt
en mycket trevlig affär så stöter du på en sån måste du gå in!



Pippin är tänkt som en väggkrok men hos mig får den som uppgift
att bara sitta still och se vacker ut och som ni vet kan det vara
svårt nog!



God morgon!
Härlig lördag väntar och jag vaknar upp till strålande solsken. Få se
hur länge den stannar idag...gärna länga då vi ska ut till skärgården
på sommarens sista auktion (?). Utomhus är den och vi älskar att
bara sitta och titta och höra på det som sker runt omkring även om
vi inte bjuder på något alls ibland. Få se hur det blir idag!

Dags att hoppa i kläderna och starta dagen! Ha en fin fin lördag!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Hihi, vilka söta! Jag trodde det var en fågel och en elefant eller möjligtvis gris men sedan såg jag att det ju var bakpartiet på fågeln, hihhi ;-)



Härligt att solen är framme igen, håller helt med! Vi har varit och badat eller doppar fötter och ben, tagit en långpromenad!



Ha en fin kväll, här blir det också grillning!



Kramkalas

2011-08-13 @ 18:13:30
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Anonym

Vilken annorlunda inredningsdetalj, sånt gillas!



svar- tack! Jag blev jätteglad o överraskad! Hade ingen aning och allt var så mysigt och skoj!



Jag förstår dig, men vi myser sen i höst!



Kram



Jessi

2011-08-13 @ 19:14:08
Postat av: LyckligaPraliner ♥

Men oj så fin krok. Den skulle jag vilja ha! Hoppas det blev några fynd på auktionen. :)

Ann-Louise

2011-08-13 @ 23:09:49
URL: http://www.lyckligapraliner.blogspot.com
Postat av: erry

Hej A-L!



Så söt och rolig fågel! :)



Tack för din goa kommentar hos mig! Hoppas att du haft en fin sommar, ja det har jag ju sett här på bloggen att du haft :)



Kram på dig!



2011-08-14 @ 10:27:22
URL: http://gall-erry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0