Sååå bra!



Trångt men helt underbart!! I tre (!) timmar gick jag kring borden och
njöt! Kom hem med två fulla kassar med roliga och för mig fina saker!
Hade gärna sett att Bondens Loppis varit varje helg!!



Fräscht, grönt och närodlat! Köpte fina grönsaker till kvällens middag!



Sen blev jag bjuden på lunch på mysiga Brygghuset i Svidersvik. Det
blev spenat & fetaostpaj och en god äppelkaka till kaffet. Så skönt att
sitta vid vattnet i solen och mysa!




Mina loppisfynd! Ett par svarta italienska skinnskor från Think och
en supersöt axelbandsklänning från danska Rabena Saloner!



Idag har jag fortsatt att njuta av gårdagens feelgood-känsla. Har tagit det lugnt
här hemma och suttit mycket vid datorn och pysslat med fotoböcker. Kul när de
är klara med det tar lite tid. Nu laddar jag för en ny arbetsvecka och allt vad det
innebär. Kommer antagligen sitta in på söndagens sista timmar och planera
lektioner, jag är lite trögstartad, processar länge, men sen kommer ideérna!

Hoppas ni också haft en skön helg och fått känna sensommarsolens värme!
Gud så gott det var!!

KRAM och trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Bella

Så fina bilder du tagit vännen!! Bondens loppis ser ju ut att vara ett riktigt trevligt ställe :) Förstår att du hittade både det ena och andra där!!



Ditt brownie-recept bara måste jag prova någon dag, tackar för det och hoppas på att du får en skön söndagkväll!



Kramar Bella

2011-08-28 @ 20:17:24
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Bella

Så fina bilder du tagit vännen!! Bondens loppis ser ju ut att vara ett riktigt trevligt ställe :) Förstår att du hittade både det ena och andra där!!



Ditt brownie-recept bara måste jag prova någon dag, tackar för det och hoppas på att du får en skön söndagkväll!



Kramar Bella

2011-08-28 @ 20:21:44
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Carolines hemligheter

Vilken härlig lördag du hade igår, trots att jag bodde så nära Bondens marknad i flera år besökte jag den aldrig vilket jag inser nu var ett big mistake utifrån dina underbara bilder att döma :-)



Och så en avstickare till mysiga Svindersvik, en kanonlördag med andra ord! Hoppas nu att du får en skön natts sömn innan det är dags för nya tag i skolvärlden imorgon, massor med kramar till dig!

2011-08-28 @ 22:46:23
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: eva

vilka fina bilder!!! åhhhh vilka skor!!!

så fina ! grattis :))) Kram

2011-08-29 @ 14:21:01
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Zandra- ☆

Vilken härlig loppis du va på. Ser ut att finnas massa skoj att kika på, förstår att det tog sina timmar hihi.

Hoppas du haft en skön måndag och att du känner att veckan är igång och att det blir en Bra sådan!

Kramar

2011-08-29 @ 18:34:56
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: cecce

WOW! Vilka underbara bilder! Förstår att du njöt:-)



Tack för browniesreceptet. Ska bakas vid tillfälle. Garanterat!



Jag ligger också i startgroparna för att göra nya fotoböcker. Det är en bra julklapp tycker jag. Använder extrafilms program men är inte helt nöjd. Vad använder du??



Ser att du kommit igång med jobbet:-) Det tar lite tid att vänja sig...Själv trivs jag ypperligt med mitt nya!!



Kramar

2011-08-29 @ 23:00:41
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0