Saknar min Oscar


                                                              Oscars rum

Två veckor har gått nu sen jag såg Oscar senast och ni ska veta att jag längtar efter honom nu.
Det började med att vi åkte till Zakyntos i en vecka och dagen innan vi kom hem åkte Oscar
till Cypern med sin flickvän. De har det underbart där nere, har givetvis pratat i telefon med
honom, på sin första "kärlekssemester" tillsammans utan föräldrar! Det är bra för när han
kommer hem väntar plugg på KTH och annat allvar på honom direkt! Anar lite hur det kommer
att kännas den dagen de flyttar och känslan är inte bra.....tomt.....

Ska försöka njuta av den sista lediga dagen innan allt drar igång igen. Inga planer alls utom att
Beatrice önskat att vi ska fika tillsammans på Espresso House för att deras chokladbollar är så
goda.....men jag har avslöjat att hon redan ätit minst två de senaste dagarna, ha ha det gäller
att förse sig med det goda i livet.

Glad söndag alla fina!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst saknar man sina barn...det kommer man nog alltid att göra. Svårt att klippa navelsträngen!!!

Tack för fina ord, du är för gullig. Frisyren brukar bli lite mörkare och rödare till hösten men längderna vill jag inte röra, skulle gärna ha lite längre hår igen ;)

Jag börjar jobba om en vecka men känner mig faktiskt ganska redo för det just nu i alla fall, fråga mig nästa söndag ;)



Kramen

2011-08-14 @ 20:20:49
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin känsla det är i bilden, vemodigt vackert. Jag kan bara ana hur det känns, såklart du

saknar din fina Oscar!



Jag älskar Espresso houses chokladbollar.. ååh nu blev jag sugen, måste nog boka en fikadejt dit i veckan!



Lycka till idag på första jobbdagen!



KRAMISAR



jessi

2011-08-15 @ 11:05:45
Postat av: Bella

Vilket fint foto du tagit, håller med Jessi om att det är vemodigt vackert...



Måste var en konstig och lite jobbig känsla på en och samma gång att känna saknade efter sina barn och att tänka på den dagen de inte bor hemma längre, ja den känslan kan jag inte riktigt föreställa mig, men det måste ju bli en tomhet när ens barn som man haft runt sig de senaste 20 åren en dag inte sitter där vid frukostbordet...



Hoppas du haft en bra första dag på jobbet!



Kramar Bella

2011-08-15 @ 19:51:41
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Carolines hemligheter

Hoppas att du vid det här laget träffat din efterlängtade favoritkille igen, när kom/kommer de hem?



Hoppas att du har haft en bra start på arbetsveckan, känns det skönt att vara tillbaka i gamla rutiner igen?



Stor kram till dig och hoppas att vi ses snart :-)

2011-08-16 @ 15:06:35
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0